- 60 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Firma SALVATOR STŘECHY s.r.o. je významným dodavatelem střešních krytin, střešního materiálu, plechů, okapových systémů v celé České republice.
Vedoucí pobočky – Kroměříž
Co Vás čeká?
Nejprve Vás důkladně naučíme. Po zapracování Vás bude čekat komplexní řízení pobočky, tedy rozvoj obchodní činnosti, ale zároveň zabezpečení běžného provozu na pobočce. Budete se aktivně podílet na prodeji střešního sortimentu, pečovat o stávající zákazníky, poskytovat jim poradenství, zpracovávat cenové nabídky, pracovat s interním účetním systémem. Každodenní komunikace se zákazníkem bude Vaší denní náplní práce, ať už na prodejně nebo v terénu. Budete zodpovědný za plnění obchodních cílů pobočky a výsledky pravidelně reportovat vedení společnosti.
Budeme po Vás chtít i administrativní věci, které jsou nezbytnou součástí pozice.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
Hledáme osobnost, která se nebojí říct svůj názor. Bude jednat samostatně. Pokud máte zkušenost z podobného oboru, bude to pro Vás velkou výhodou. Zkušenost s vedením týmu je nezbytnou podmínkou. Hledáme obchodníka s týmovým duchem, který se nebojí rozvíjet svůj tým na pobočce, zároveň na sobě chce dále pracovat a rozvíjet se. Vlastníte řidičský průkaz sk. B a jste aktivní řidič.
Výhodou bude, pokud budete umět?
Slyšeli jste již někdy v minulosti o systému K2? Pak máte velký náskok.
Co Vám můžeme nabídnout?
Příležitost pracovat u stabilního zaměstnavatele s dlouholetou tradicí, který nabízí moderní zázemí silné české společnosti s 12 pobočkami v ČR. Práci na HPP, kde můžete očekávat zajímavé motivační finanční ohodnocení závislé na výsledcích, ale také výkonnostní odměny, věrnostní odměny. Služební auto i k soukromým účelům je samozřejmostí, navíc Vám dáme k dispozici mobilní telefon, notebook. Budeme s Vámi společně pracovat na Vašem dalším rozvoji. Dokonce Vás občas pošleme i na produktová nebo rozvojová školení.
Pracovní smlouva na dobu určitou s možností prodloužení na neurčito.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.