- Plný úvazek

JLV, a.s.
Operativní nákupčí / vhodné i pro absolventy
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost JLV, a.s. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
JLV, a.s., je jedním z největších poskytovatelů gastronomických a retailových služeb v dopravě v ČR. Společnost vznikla v roce 1959 jako součást ČSD a od roku 1992 působí samostatně. Provozuje jídelní vozy, bistro vozy, catering a má podíl na sítích jako BURGER KING. Důraz klade na kvalitu, flexibilitu a inovace v oblasti cestování a gastronomie.
O nás
Společnost JLV, a.s. je se svými dceřinými společnostmi BK Team, a.s. a JP Servis, a.s. největším poskytovatelem gastronomických a retailových služeb pro zákazníky na cestách. V současnosti zastřešuje 12 značek, mezi kterými jsou i mezinárodní řetězce.
Ve svých provozovnách a obchodních jednotkách s více než 600 zaměstnanci obslouží každý den až 30 000 zákazníků. JLV je držitelem certifikovaného systému jakosti a kvality ISO 22 000 a certifikovaného systému kritických bodů HACCP. Dále je členem mezinárodního sdružení IRCG (International Rail Catering Group) sdružující nejvýznamnější cateringové organizace poskytující služby na železnici. JLV je rovněž členem Česko-německé obchodní a průmyslové komory a svazu dopravy ČR.
V rámci dalšího rozvoje hledá vhodného uchazeče na pozici:
Operativní nákupčí / vhodné i pro absolventy
Náplň práce:
Hlavní úlohou a cílem nákupčího je zajištění, aby bylo zboží a suroviny ve správný čas, za správné ceny ve stanovené kvalitě na správném místě. Z toho plynou následující odpovědnosti:
Klíčové odpovědnosti:
- odpovědnost za nákup surovin, zboží a non food ve svěřeném sortimentu
- vyjednávání cen s dodavateli, pravidelné vedení poptávkových řízení.
- evidence a zadávání cen surovin a zboží do systému skladového hospodářství
- řešení a evidence reklamací / nedodávek, evidence non food objednávek v ERP systému, schvalování faktur ve firemním workflow
- ve spolupráci s manažerem nákupu organizace a realizace výběrových řízení, aktivní participace na zlepšování a implementaci nákupních procesů, systémů a strategii nákupu, pravidelné hodnocení dodavatelů.
- přímý nákup zboží/služeb/non food na základě požadavků interních zákazníků
- pravidelné vytváření nákupních reportů a obchodních analýz.
Co od Vás očekáváme:
- minimálně ukončené SŠ/ výhodou vysokoškolské ekonomického zaměření
- zkušenosti min na pozici asistent nákupu / referent nákupu a obchodu
- znalost trhu food a non food je preferovanou výhodou
- dobré komunikační a vyjednávací dovednosti
- analytické myšlení a schopnost jej využít v praxi, pokročilá znalost MS office hl. Excel
Osobnostní předpoklady:
- pečlivost a smysl pro detail
- asertivita a odolnost vůči stresu
- tah na branku a schopnost dotahování věcí do konce
Co Vám můžeme nabídnout:
- zaškolení pro danou pozici
- zázemí velké stabilní české společnosti
- atraktivní, zajímavou a různorodou práci
- dynamické prostředí
- motivační a transparentní finanční ohodnocení
- mobilní telefon, notebook
- pružnou pracovní dobu / HOME OFFICE
- pitný režim na pracovišti
Zaměstnanecké benefity:
- výkonnostní pohyblivá složka mzdy
- závodní stravování (příspěvky na oběd až 45 Kč denně),
- 5 týdnů dovolené (po roce zaměstnání)
- 13. plat – vánoční odměna (1/2 průměrné měsíční mzdy)
- po roce příspěvek na penzijní připojištění
- účast na firemních akcích (zájezdy, výlety, bowling, návštěvy divadla atd.),
- firemní fitness zdarma i pro rodinné příslušníky
- příspěvek na stravování
Nástup: možný ihned / případně dle dohody
Zašlete nám svůj životopis. Vybrané uchazeče budeme do 5 pracovních dnů kontaktovat s pozvánkou k osobnímu pohovoru.
Benefity
- Dovolená navíc
- 13., případně 14. plat
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Závodní stravování
- Občerstvení na pracovišti
- Fitness na pracovišti
- Možnost parkování



