- 32 000 – 62 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme Quality Research s.r.o. a naše ,,doma,, je oblast průzkumu trhů ve firemním segmentu. Specializujeme se především na vysokou efektivitu a profesionalitu v poskytování našich služeb - našim klientům nabízíme jen to nejlepší.
Máš rád/a nové výzvy, slovo nejde u tebe neexistuje a ambice na úspěch v obchodu ti nejsou cizí?
Přidej se k nám, protože zrovna teď rozšiřujeme tým na pozici Sales representative junior.
Náš nový kolega/kolegyně musí mít určitě zájem o zdokonalování se ve světě marketingu, ovládat počítač na uživatelské úrovni a mít samostatný aktivní přístup k práci. Komunikativnost a zodpovědnost na vysoké úrovni. Pokud máš něco navíc, můžeš nám o tom povyprávět u pohovoru.
Konkrétní odborné znalosti nejsou potřeba. Všechno tě naučíme a pořádně zaškolíme.
- Průzkum trhu ve firemním segmentu se správně zpracovanými statistikami a reportem.
- On-line komunikace s klienty v českém jazyce
- Profesionální vystupování.
- V neposlední řadě také noví klienti, které bude potřeba aktivně provést celým systémem.
- Se smlouvou na HPP u nás můžeš počítat, IČO není problém.
- Nadstandardní systém osobního ohodnocení.
- Budeš pracovat v moderní kanceláři v centru Brna, kde je cafeterie samozřejmostí.
- Firemní akce doma i v zahraničí, odborné zahraniční stáže, mobilní telefon i k soukromým účelům, tablet, Multisport karta, přátelský, aktivní kolektiv.
- Mzdu od nás dostaneš každý měsíc včas na svůj účet a když budeš fakt dobrý, tak tě nadstandardní odměny neminou.
Jak k nám na pohovor? Jednoduše pošli životopis a naše Kateřina se s tebou domluví na termínu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?