- 36 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Součástí skupiny Central European Automation Holding (CEAH) se stala od září 2023 průmyslová společnost SOGOS – FANAM z Otrokovic.
V SOGOS – FANAM jsme od roku 1997 předním poskytovatelem odborných služeb v oblasti oprav, rekonstrukcí a modernizací strojních zařízení pro gumárenský a plastikářský průmysl. Našimi zákazníky jsou jak významné nadnárodní společnosti, tak i ryze české firmy.
Mezi významné zákazníky patří Barum Continental a její závody, Matador, Mitas, Festo, Fatra Napajedla a další.
Kombinované zdroje a odborné znalosti společnosti SOGOS-FANAM spolu s již zavedenými členy CEAH – společnostmi Automa CZ, Antra ID & Auware Engineering dále umožní celé skupině nabízet širší škálu vysoce kvalitních služeb, které uspokojí výrobní potřeby zákazníků.
Rozšiřujeme obchodní tým!
Staráte se rádi o stávající klienty a současně vás baví získávat nové?
Pak Vás bude zajímat pracovní příležitost v SOGOS – FANAM s. r. o.
* Spolupráce se Sales engineer senior
* Aktivní spolupráce se stávajícími i novými zákazníky, identifikace jejich potřeb a rámcový návrh možného řešení, získání objednávky
* Zodpovědnost za řízení přípravy nabídky, a to jak samostatně, tak ve spolupráci s konstruktéry a dalšími specialisty, vyjasnění technických parametrů se zákazníkem, příprava kalkulace a následná prezentace zákazníkovi
* Spolupráce s projektovým manažerem a dalšími odborníky
* Vedení agendy CRM systému
* Zkušenosti s obchodem v technickém oboru, s prodejem technických řešení
* Obchodního a týmového ducha, chuť učit se novým věcem
* Umění naslouchat zákazníkovi a hledat řešení
* Samostatnost, spolehlivost
* Chuť cestovat
* Znalost angličtiny na komunikativní úrovni
* Motivující ohodnocení dle schopností, zkušeností a výsledků
* Možnost podílet se na technicky unikátních projektech v oblasti průmyslové automatizace
* Flexibilní pracovní dobu
* Půlroční a roční odměna
*Práci ve středně velké, dlouhodobě úspěšné, stabilní a silné firmě
* Příjemné prostředí a přátelský kolektiv
* Mobilní telefon, notebook, služební automobil
* Závodní stravování
* 5 týdnů dovolené
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.