- 70 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Součástí skupiny Central European Automation Holding (CEAH) se stala od září 2023 průmyslová společnost SOGOS – FANAM z Otrokovic.
V SOGOS – FANAM jsme od roku 1997 předním poskytovatelem odborných služeb v oblasti oprav, rekonstrukcí a modernizací strojních zařízení pro gumárenský a plastikářský průmysl. Našimi zákazníky jsou jak významné nadnárodní společnosti, tak i ryze české firmy.
Mezi významné zákazníky patří Barum Continental a její závody, Matador, Mitas, Festo, Fatra Napajedla a další.
Kombinované zdroje a odborné znalosti společnosti SOGOS-FANAM spolu s již zavedenými členy CEAH – společnostmi Automa CZ, Antra ID & Auware Engineering dále umožní celé skupině nabízet širší škálu vysoce kvalitních služeb, které uspokojí výrobní potřeby zákazníků.
Rozšiřujeme obchodní tým!
Staráte se rádi o stávající klienty a současně vás baví získávat nové?
Pak Vás bude zajímat pracovní příležitost v SOGOS – FANAM s. r. o.
* Spolupráce se Sales engineer senior
* Aktivní spolupráce se stávajícími i novými zákazníky, identifikace jejich potřeb a rámcový návrh možného řešení, získání objednávky
* Zodpovědnost za řízení přípravy nabídky, a to jak samostatně, tak ve spolupráci s konstruktéry a dalšími specialisty, vyjasnění technických parametrů se zákazníkem, příprava kalkulace a následná prezentace zákazníkovi
* Spolupráce s projektovým manažerem a dalšími odborníky
* Vedení agendy CRM systému
* Zkušenosti s obchodem v technickém oboru, s prodejem technických řešení
* Obchodního a týmového ducha, chuť učit se novým věcem
* Umění naslouchat zákazníkovi a hledat řešení
* Samostatnost, spolehlivost
* Chuť cestovat
* Znalost angličtiny na komunikativní úrovni
* Motivující ohodnocení dle schopností, zkušeností a výsledků
* Možnost podílet se na technicky unikátních projektech v oblasti průmyslové automatizace
* Flexibilní pracovní dobu
* Půlroční a roční odměna
*Práci ve středně velké, dlouhodobě úspěšné, stabilní a silné firmě
* Příjemné prostředí a přátelský kolektiv
* Mobilní telefon, notebook, služební automobil
* Závodní stravování
* 5 týdnů dovolené
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?