- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Skupina BENEKOV se zaměřuje více než 60 let na oblast energetiky. V tomto oboru jsme se stali jedničkou na českém trhu a za dobu naší působnosti jsme dodali více než 35.000 tisíc zařízení o instalovaném výkonu téměř 1000 MW. Naše kotle jsou ČR využívány nejen v ČR, ale i v zahraničí. V roce 2019 jsme vstoupili do oboru fotovoltaiky a začali jsme vyvíjet vlastní technologie bateriových úložišť a řídících prvků FVE. Založili jsme firmu BENEKOV ESCO, která se specializuje na instalace fotovoltaických elektráren a malých větrných turbín, zejména v Moravskoslezském kraji. Ve zbytku ČR spolupracujeme s našimi partnery, lokálními firmami, kteří instalují technologie BENEKOV. Ty také pravidelně školíme a poskytujeme jim technickou podporu. Od roku 2021 jsme zahájili vývoj technologií pro fotovoltaiku, zejména bateriových úložišť, s Energetickým centrem vysoké školy báňské. V rámci této spolupráce jsme na konci roku 2022 dokončili mimo jiné projekt vývoje řídícího modulu, což je unikátní zařízení kompletní technologie FVE, kterou žádná jiná firma v ČR nenabízí.
Bez specialisty technické podpory se firma, jako je ta naše, neobejde. Dělá totiž spoustu práce, která na první dobrou nemusí být vidět, ale která je pro fungování obchodu i instalací jednoznačně zásadní. A právě mezi těmito dvěma odděleními taky pracovně působí – pro obchod např. naceňuje požadované položky či posílá informace o produktech, čímž tvoří obchodu nezbytné technické zázemí. Pro instalace zase poskytuje důležité znalosti z oblastí dotací, návrhů fotovoltaických systémů, ale i další poradenství montážníkům. Pro obě oddělení pak tvoří a/nebo eviduje návody, data-sheety a jakékoliv další “papírové” podklady k našim produktům. Krom toho také třeba komunikuje s distributory elektřiny při vyřizování smluv o připojení (ČEZ, EG.D, PRE), či poskytuje podporu při podávání žádostí na Energetický regulační úřad o licence na výrobny.
Jak už napovídá název i popis pozice – bez technického myšlení to zkrátka nejde. Náš ideální specialista technické podpory má alespoň základní technické vzdělání, rád pracuje s informacemi, vyhovuje mu systém, řád a smysl. S počítačem si rozumí, dovede pracovat jak ve Wordu, tak v Excelu, ale i s účetním softwarem Pohoda. Alespoň základně se orientuje v problematice fotovoltaiky, dost možná má přehled i o legislativě vážící se právě k oblasti FVE. A jelikož tato pozice obnáší také nemalé množství komunikace (s montážníky, s obchodníky, se skladem, s dodavateli), nemá problém s osobní, mailovou, ani telefonickou komunikací.
Požadujeme:
Výhodou:
Zaujali jsme Vás? Pošlete nám Váš životopis a motivační dopis s pár slovy o tom, proč se na tuto pozici hodíte právě Vy nejpozději do 1.1.2024 na email . Po vyhodnocení CV Vás rádi uvidíme při osobním setkání v předpokládaném termínu 3. - 13.1.2024 (nebo dle individuální domluvy). Těšíme se!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.