- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek

Město Český Brod
podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů:
Město Český Brod vyhlašuje výběrové řízení na pozici referenta finančního odboru Městského úřadu Český Brod – pro oblast účetnictví a pro oblast správy daní a poplatků. Činnosti jsou zařazeny dle nařízení vlády ČR č. 222/2010 Sb. pod kódem 1.02.03.
Platová třída: 9 (dle dosaženého vzdělání a kvalifikace) + osobní příplatek, odměny za mimořádné pracovní výsledky, příspěvek na dovolenou a další benefity ze sociálního fondu.
Předpokládaný nástup: v období od 1. 9. 2023 nebo dle dohody.
Pracovní smlouva s úspěšným uchazečem bude uzavřena na dobu neurčitou.
Uchazeč musí splňovat tyto předpoklady:
je státním občanem ČR, popřípadě je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt
dosáhl věku 18 let
je způsobilý k právním úkonům
je bezúhonný
ovládá český jazyk
ovládá práci na PC
má středoškolské vzdělání
výhodou: praxe v oblasti účetnictví a daní, uchazeč je držitelem osvědčení o vykonání zkoušky zvláštní odborné způsobilosti (minimálně obecná část)
Lhůta pro podání přihlášky: do 21. 6. 2023 do 11:00 hod. (včetně).
Adresa pro podání přihlášky: podatelna MěÚ Český Brod, nám. Arnošta z Pardubic 56, 282 01 Český Brod, k rukám tajemníka MěÚ Mgr. Jiřího Paulů, obálku nutno výrazně označit: „NEOTEVÍRAT – výběrové řízení – finanční odbor“.
Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady:
Přihlášení uchazeči, kteří splňují výše uvedené předpoklady, jsou tímto zváni k ústním pohovorům, které se uskuteční dne 22. 6. 2023 od 9:00 hod. na Městském úřadě Český Brod, nám. Husovo 70, 1. p. (kancelář starosty).
Platová třída: 9 (dle dosaženého vzdělání a kvalifikace) + osobní příplatek, odměny za mimořádné pracovní výsledky, příspěvek na dovolenou a další benefity ze sociálního fondu, 25 dnů dovolené, občasná práce na home office.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?