- 42 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
- Vhodné také pro absolventy
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Do mezinárodního rodinného podniku hledáme zkušeného Obchodního zástupce, který se bude starat o naše obchodní partnery v oblasti Jižní Moravy. Pokud máte obchodní talent, zkušenosti s rychloobrátkovým zbožím a chcete pracovat pro stabilního zaměstnavatele s více než stoletou tradicí, toto je Vaše příležitost!
Sledovat trh a naši konkurenci 🔍
-
Analyzovat a reportovat výsledky v Excelu 📊
.
Zaškolení pod vedením zkušených kolegů v nových kancelářích v Praze, nebo přímo v naší výrobě na Vysočině 💡
.
🎁
Nového kolegu/kolegyni hledáme po dlouhé době, protože se náš bývalý člen rozhodl změnit oblast působení, a proto chceme najít někoho, kdo to s námi opět potáhne dlouhodobě. Pokud se k nám chceš přidat, neváhej a pošli nám svůj životopis!
POŽADAVKY:✅ min. středoškolské vzdělání s maturitou
✅ obchodní praxe v oblasti rychloobrátkového zboží (potraviny, nápoje…)
✅ řidičský průkaz typu B – aktivní řidič
✅ uživatelská znalost MS Office
🎁 5 týdnů dovolené
🎁 měsíční bonusy
🎁 služební auto i k soukromému užití
🎁 možnost dalšího vzdělávání a kariérního růstu
🎁 stravenková karta
🎁 Cafeterie
🎁 příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění
🎁 Multisport karta
🎁 slevy na firemní výroby a další…
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?