- 50 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pro našeho klienta, automotive společnost působící na Brandýsku, hledáme flexibilního, pečlivého a anglicky hovořícího kolegu/kolegyni, který/á bude koordinovat předsériový proces logistiky.
Co vás na této pozici čeká?
Stanete se součástí oddělení nových projektů a ve spolupráci s Project Leader a Quality Engineer budete pracovat na zavádění nových projektů až po předání do sériové výroby.
Budete objednávat materiál, vyhotovovat objednávky v systému a zasílat je dodavatelům, komunikovat s nákuním oddělením, získávat ceny pro nové komponenty.
Komunikace se zákazníkem je na této pozici taktéž velmi častá.
Společně s projekťákem budete plánovat výrobu, vystavovat výrobní zakázky.
Čeká vás i příprava podkladů k vystavení faktur.
A další činnosti spojené s hladkým průběhem zavedení nových projektů do výroby.
Jak si vás představujeme?
Dokážete plynně komunikovat anglicky a vítanou výhodou je i znalost NJ.
Máte za sebou zkušenost na administrativní pozici ideálně v automotive prostředí.
Směr vzdělání není až tak důležitý, ale SŠ je podmínkou.
Jste aktivním řidičem.
Velkou výhodou je znalost ISO 9001, ISO 14001, ISO IATF 16949.
A co vám můžeme nabídnout?
Pružnou pracovní dobu s pevným jádrem 9 – 14:30 a úvazek na 37,5 hod týdně.
Týden dovolené navíc (celkem tedy 5 týdnů).
Měsíční příspěvek na penzijní připojištění 700 Kč a dalších 700 Kč do Cafeteria systému.
Roční bonus až do výše 18.000,– Kč.
Příspěvek na stravování a závodní jídelnu, kde vám bude chutnat.
Jednorázové odměny za doporučení nových kolegů, věrnostní bonusy pro zaměstnance a firemní akce.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?