- 25 000 – 28 999 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
V BayWa r.e. přemýšlíme jinak. Zajímá nás, jak se energie vyrábí, jak je uložena a jak ji co nejlépe využít v úsilí při globálním přechodu na obnovitelné zdroje. Svou přítomností ve 30 zemích světa jsme jednou z vedoucích firem v oblasti výstavby a provozování obnovitelných zdrojů energie. Jsme distributorem, nabízíme související služby a energetická řešení. Máme kanceláře napříč Evropou, v Americe, Asii i Austrálii a aktivně tvoříme budoucnost energetiky a bojujeme proti klimatickým změnám. Jsme uhlíkově neutrální firmou.
Chcete se stát součástí BayWa r.e. v České republice, kde působíme jako velkoobchod s komponenty pro fotovoltaické elektrárny a podílet se na energetické proměně prostředí naší země? Zajímají vás obnovitelné zdroje? Baví vás práce v mladém a přátelském kolektivu?
Přidejte se k nám. Aktuálně rozšiřujeme tým o pozici Administrativní podpory pro tým techniků. Aktuálně nás najdete ve Frýdku-Místku, ale budeme se brzy stěhovat do Hnojníku.
• Vedení administrativy reklamačního oddělení (pořádek v papírech, reklamačních protokolech, vydaných náhradách zákazníkům, přijatém zboží do reklamačního řízení, přijatých náhradách od dodavatelů atd.)
• Zápis do interních systémů (AP+, reklamační portál)
• Příjem, výdej zboží – objednání přeprav k zákazníkům po opravě (DPD, PPL a další) případně zajištění odeslání z centrálního skladu
• Odpovídání telefonických a emailových dotazů zákazníků (B2B – zákaznická linka)
• Komunikace s dodavateli (písemnou formou v AJ)
• Vedení agendy reklamačního oddělení
• Organizační schopnosti
• Příjemné vystupování na telefonní lince
• Znalost práce na PC
• AJ na úrovni B1 (hlavně písemná forma)
* Pracovní úvazek 20 hod týdně - pracovní doba 8-12 hod
* Nového kolegu kvalitně zaučíme
* Poskytneme Know-how v oboru fotovoltaiky
* Přátelský pracovní kolektiv, pěkné pracovní prostředí
* Zaměstnanecké výhody – telefon, notebook, příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, penzijní nebo životní pojištění, MultiSportka
* Po zapracování smlouva na dobu neurčitou

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.