- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Baví Vás komunikace se zákazníky?
Máte technický background a domluvíte se plynně anglicky?
Pak jste dost možná člověkem, kterého hledáme do týmu Technical support!
- komunikace se zákazníky v rámci celého světa
- řešení technických problémů, zaučení našich zákazníků z hlediska obsluhy zakoupených produktů
- objednávky a dohledání náhradních dílů
- písemné zpracování dotazů, práce s interním systémem
- vzdálená podpora zákazníků
- hlášení chybových frekvencí
- SŠ vzdělání technického směru (strojní, elektro)
- povědomí o oblasti elektra nutností
- komunikativní znalost AJ – denní využití (úroveň min. B2)
- znalost práce na PC – (MS Office, primárně znalost Excelu nutností)
- min. 2 roky praxe na obdobné pozici velkou výhodou
Hledáme komunikativního, pro-zákaznicky orientovaného, týmového člověka, který je schopen zachovat chladnou hlavu během každé situace a je schopen nabídnout zákazníkovi řešení.
- práci pro významnou, nadnárodní společnost
- více než 4 týdny dovolené
- možnost učit se a dále se vzdělávat
- lákavé finanční ohodnocení dle Vaší profesní praxe
- dotované stravování
- podporu sportovních aktivit
Místo pracoviště: Příbor
Nástup: dohodou
Zaujala Vás pozice a máte další dotazy?
Výborně – zašlete obratem Váš životopis – zařadíte se tím do výběrového řízení!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.