Jste absolvent s krátkou praxí nebo zkušený pracovník zákaznického servisu?
Hledáte novou pracovní výzvu?
Domluvíte se německy nebo anglicky? Pro silnou mezinárodní společnost sídlící v blízkosti Plzně hledáme administrativního pracovníka pro zákaznický servis s potenciálem kariérního růstu.
Popis pozice:
- Správa dodavatelských/zákaznických reklamací (komunikace s externími dodavateli - servis, reklamace, vyřizování mezinárodní korespondence)
- Zadávání informací o procesu do systému SAP (včetně fakturace v systému SAP)
- Administrativní činnosti v rámci oddělení (příprava dodacích dokumentů, kontrola faktur - upomínání v případě nezaplacení)
Profil kandidáta:
- Komunikativní znalost anglického nebo německého jazyka (komunikace s dodavateli/zákazníky)
- Uživatelská znalost MS Office
- Týmový hráč, orientace na výsledek
Nabízíme:
- Týden dovolené navíc
- Příspěvek na dovolenou a Vánoce 25 % hrubé měsíční mzdy
- Obědy zcela zdarma
- Příspěvek na dopravu 2,5 Kč/km
- Flexi Pass (4 500 Kč/rok)
- Roční bonus dle výsledků společnosti (13. mzda)
- Příspěvek na penzijní připojištění (2 % hrubé mzdy)
- Příspěvek na jazykové kurzy
- Odměny k osobním a pracovním jubileum
- Zvýhodněné mobilní tarify pro vás a vaši rodinu
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- 13., případně 14. plat
- Pružná pracovní doba
- Kafetérie
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Závodní stravování