- Plný úvazek
O nás
Hledáme dynamického člověka, který nemá rád nudu. Někoho, kdo rád komunikuje s lidmi různých národností. Pokud jste tento typ člověka, pokračujte ve čtení.
Naše společnost je světovým lídrem v oblasti výživy zvířat a krmiv pro ryby. Naše pokročilá nutriční řešení stojí u zrodu potravin pro miliony spotřebitelů po celém světě. Naším cílem je Nasycení budoucnosti. To znamená, že budete pracovat se spoustou nadšenců, kteří jsou zapálení pro svou práci.
Vaše práce
- Poskytování administrativní podpory prodejnímu týmu pro export, který působí v 19 různých zemích střední, jižní a východní Evropy.
- Spolupráce s ostatními mezinárodními odděleními v administrativních záležitostech.
- Práce v týmu, ale s využitím vlastní iniciativy.
- Vyřizování obchodních požadavků zákazníků
- Zajišťování odpovídající administrativy pro zákazníky s cílem přispět k jejich spokojenosti.
- Činnosti zahrnující přijímání a zpracování příchozích objednávek, zodpovídání dotazů, řešení problémů a stížností a reklamací zákazníků týkajících se objednávek tak, aby byla zaručena spokojenost zákazníků a kontinuita vztahu s nimi.
- Podpora a iniciace následné činnosti kontaktováním zákazníků a informováním o produktech s cílem přispět k realizaci efektivní komunikace se zákazníky
- Odpovídání na dotazy týkající se sortimentu a použití výrobků, výroby na základě standardních výrobků, uvádění cen a dodacích lhůt
Vaše kvalifikace a zkušenosti
- Minimálně 2 roky praxe v zákaznickém servisu nebo obchodním oddělení
- Plynulá znalost českého a anglického jazyka je nutností
- Výborné komunikační schopnosti (přátelské, pozitivní a efektivní)
- Proaktivní při hledání řešení
- Příjemný hlas při telefonování
- Spolehlivost a vysoký smysl pro zodpovědnost a naléhavost
- Nebát se zvednout telefon se zákazníky a zahraničními kolegy, s cílem vyřešit případné katastrofy dříve, než nastanou
- Obchodní dovednosti (schopnost slyšet obchodní příležitosti a jednat podle nich)
- Odolnost vůči stresu a schopnost stanovit si priority
- Energie, ochota učit se a růst
Co nabízíme
- Práce pro společnost Nutreco znamená fantastickou pozici v mezinárodním pracovním prostředí s mnoha možnostmi rozvoje.
- Konkurenční mzda a benefity
- Flexibilní pracovní režim, možnost home office
- Příjemné umístění kanceláře v Praze 9, parkování zdarma
- 5 týdnů dovolené
- 3 dny sick days
- Penzijní příspěvek
- Podpůrný a spolupracující tým
- Možnost zapojit se do interních jednání v zahraničí, pokud máte zájem cestovat (není povinné)
Zaměstnavatel s rovnými příležitostmi:
Nutreco je zaměstnavatelem rovných příležitostí; uchazeči jsou posuzováni na všech pozicích bez ohledu na rasu, barvu pleti, náboženské vyznání, pohlaví, národnost, státní příslušnost, věk, tělesné nebo duševní postižení, sexuální orientaci, rodinný stav, rodičovství, vojenský stav nebo jakýkoli jiný status chráněný platnými místními zákony.