Obchodní manažer pro robotické aplikace (služební automobil i pro soukr. účely)

Slatina, Brno
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro
Řidičské oprávnění
Skupina B
Kontakt
Ivana Chlubnová, zobrazit tel. číslo

O nás

Baví tě technika a máš obchodního ducha? Chceš být u realizace moderních robotických systémů, které mění průmysl? Přidej se k nám! Jsme český dodavatel lakovacích linek a průmyslové automatizace – navrhujeme, integrujeme a servisujeme roboty podle pro naše zákazníky.

Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:

Obchodní manažer pro robotické aplikace

.

Co od Vás očekáváme:

  • VŠ/ SŠ v oboru strojírenství nebo technického směru (ideálně obor průmyslové automatizace nebo robotizace)
  • praxi na obdobné obchodní pozici min. 2 roky
  • zkušenost s prodejem technických produktů – ideálně v oblasti průmyslové automatizace, robotiky nebo lakovacích technologií
  • technické povědomí o robotických systémech – schopnost porozumět funkcím robotů a jejich programování
  • znalost robotů ABB či FANUC - výhodou
  • znalost obchodních dovedností a výborné prezentační schopnosti
  • znalost AJ na komunikativní úrovni
  • řidičský průkaz sk. B a ochotu cestovat (zejména po ČR a Slovensku)
  • samostatnost, příjemné vystupování, aktivní přístup

Co bude tím Vaším „denním chlebem“:

  • akvizice nových obchodních příležitostí v oblasti průmyslové automatizace
  • udržování a rozvoj vztahů s klíčovými zákazníky, péče o stávající klienty
  • návrhy technologických postupů a tvorba nabídek
  • poskytování technické a technologické podpory zákazníkům
  • prezentace technologických řešení zákazníkovi, vedení obchodních jednání
  • spolupráce s technickým týmem na návrhu a realizaci zakázek
  • spolupráce s marketingovým oddělením
  • aktivní účast na odborných konferencích, veletrzích a seminářích
  • monitorování trhu a nových trendů

No a co můžeme nabídnout my Vám:

  • služební automobil s využitím i pro soukromé účely, notebook, mobil
  • možnost částečné práce z home office
  • samostatnou práci s vlastní organizací pracovního času
  • za dobře odvedenou práci Vás náležitě odměníme a vyplatíme provize z prodeje
  • poskytujeme řadu firemních benefitů (stravenkový paušál, cafeterii, příspěvek na penzijní pojištění, firemní akce, výuku cizích jazyků, bezúročné půjčky a další)
  • příjemné pracovní prostředí se skvělou atmosférou
  • práci v kolektivu energických lidí, kteří jsou připravení Vám v začátcích pomoci
  • vážíme si každého názoru a oceníme, pokud přijdete s novými nápady na zlepšení
  • v neposlední řadě také stabilní dlouhodobé zaměstnání s možností profesního růstu
  • podporujeme firemní vzdělání

 

Věřte, že pokud přijdete mezi nás, určitě nebudete litovat! Rádi se setkáváme i mimopracovní dobu, jsme zkrátka sehraný tým.

Pokud Vás naše nabídka oslovila, neváhejte nám zaslat svůj životopis s motivačním dopisem.

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Zvýhodněné půjčky
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště

Sídlo firmy

IDEAL-Trade Service, spol. s r.o.
Řípská 1549/11a
627 00 Brno

IČO: 48908126
Datová schránka: z45bfek
Další informace:
GPS: 49.176782892401,16.677305894405,
S-JTSK: -593363.24 -1163280.69, RUIAN: 80504621

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?