- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

M&M Finance je nejrychleji rostoucí divizí největší české realitní společnosti M&M Reality Holding. Měsíčně se na nás obrátí přes 30 000 klientů s otázkou bydlení a proto potřebujeme posily. M&M Finance zajišťuje financování nového bydlení, poskytování úvěrů, zprostředkování všech typů pojištění a investic. V letech 2017 - 2023 jsme také nejdůvěryhodnější realitkou, čemuž odpovídá i více než 99,8% kladných referencí od našich více než 42 000 zákazníků ročně.
Dobrý den,
jmenuji se David Svoboda a v M&M holdingu jsem začínal jako asistent IT. Dnes působím jako zemský ředitel a vedu tým více než 70 finančních poradců, kteří si svoji práci užívají a s radostí předávají své znalosti dál.
Nyní hledám nové kolegy, kteří by chtěli nahlédnout do světa finančního poradenství, učit se od těch nejlepších a postupně plnit nejen cíle svých klientů, ale i ty své.
Díky našemu propojení s největší realitní kanceláří v ČR, M&M Reality, nepotřebujete žádné vlastní kontakty – my Vám klienty zajistíme. S rodinou a přáteli můžete sdílet své volné chvíle, zatímco my se postaráme o příležitosti.
Co Vám nabízíme?
Co bude Vaší náplní práce?
Koho hledám?
Proč se přidat k nám?
Práce u nás není jen o číslech, ale hlavně o lidech. Podpoříme Vás na Vaší cestě, abyste mohli růst a rozvíjet své dovednosti. Nabízíme jedinečnou příležitost stát se součástí dynamického oboru, ve kterém můžete pomáhat klientům plnit jejich sny.
Zaujala Vás tato příležitost?
Neváhejte a zašlete nám svůj životopis. Rádi si s Vámi nezávazně popovídáme o možnostech spolupráce.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?