- 17 225 – 20 000 Kč
- Zkrácený úvazek

Zásilkovna vznikla před 10 lety jako technologický start-up. A přestože už dávno nejsme start-up, jsme super cool tým a míříme stále výš. Stáváme se technologickou firmou, která udává trendy nejen v ČR, ale v rámci celé EU. Zatím se nám to daří a rosteme rychlým tempem – přidej se k nám a budeš růst s námi!
Naším core businessem je digitální platforma a přeprava zboží od e-shopů v rámci naší franšízové sítě výdejních míst, která je jedna z největších v Evropě!
Otevíráme nové centrum zákaznické podpory v Hradci Králové! Buď u toho i Ty!
Přizpůsobíme se i Tvému životnímu tempu – hledáme parťáky do týmu i na zkrácené úvazky!
Nehledáme prodejce, naopak – hledáme Ty, kteří budou o naše klienty pečovat!
Jsi komunikativní? Záleží Ti na spokojenosti klienta? Umíš dotáhnout věci do konce?
Odpověděl jsi na všechny otázky „ANO“? Pak neváhej a pošli nám životopis – chceme Tě poznat.
Co bude Tvým denním chlebem?
zpracování telefonických a e-mailových klientských požadavků
aktivní spolupráce s ostatními odděleními společnosti
lehká administrativa a kontroling
možnost zapojení se do projektů pro neustálé zlepšování procesů
A koho hledáme?
SŠ vzdělání
velmi dobré komunikační dovednosti a prozákaznický přístup
znalost práce na PC
pečlivost, zodpovědnost, samostatnost a odolnost vůči stresu
orientaci na výsledek
cizí jazyk a zkušenosti s prací v call centru výhodou
Na jaké odměny a výhody se můžeš těšit?
odpovídající finanční ohodnocení a po dostatečném zapracování i bonusy
možnost domluvit se na směnách (a neboj, o svátcích a víkendech se nepracuje)
stravenky plně hrazené zaměstnavatelem (vážně, nechceme od Tebe žádný příspěvek)
20 dní dovolené
Multisport karta
otevřenou a přátelskou atmosféru, kde věta „Jsme rodina“ není jen prázdnou frází
firemní akce
žádné callscripty, žádný dress code
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?