Administrativní pracovník /ce ve výrobní firmě v Ostravě

Ostrava
34.000 – 38.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Manuvia, a. s., organizační složka

Jsme Manuvia, mezinárodní společnost a váš HR partner v regionu CEE. Na lokálním trhu vám poskytujeme globální řešení. Pro naše klienty jsme odborníky–partnery v HR službách a pro naše kandidáty jsme profesionály podporujícími je v jejich potenciálu. V HR službách není nic, co bychom vám nemohli nabídnout.

O nás

Staňte se důležitou součástí našeho zákaznického servisu!

Hledáme kolegu či kolegyni, který dokáže efektivně komunikovat se zákazníky, pečlivě pracovat s objednávkami a zvládá koordinaci s dalšími odděleními. Pokud máte zkušenosti z výroby nebo logistiky, umíte anglicky a chcete pracovat v moderním prostředí stabilní mezinárodní společnosti, nabízíme vám příležitost, kde můžete uplatnit své dovednosti a dále se rozvíjet.

Náplň práce:

  • Zpracování a správa příchozích objednávek, zadávání dat do systému a jejich kontrola
  • Denní komunikace se zákazníky a obchodními manažery
  • Aktualizace zákaznických dat a kontaktů
  • Práce v zákaznických portálech, tvorba reportů a informování o změnách v termínech dodání
  • Budování a udržování dobrých vztahů se zákazníky
  • Správné zadávání a kontrola objednávek v systému SAP
  • Práce v zákaznických portálech, tvorba reportů a rychlá reakce na změny v dodávkách

Co od Vás očekáváme:

  • SŠ vzdělání
  • Praxe v zákaznickém servisu nebo logistice ve výrobní firmě alespoň 1 rok
  • Pokročilá znalost angličtiny
  • Uživatelská znalost MS Office a systému SAP
  • Pečlivost, proaktivní přístup, orientace na zákazníka
  • Samostatnost

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Pracovní smlouva na HPP
  • Jen ranní směny
  • Průměrná hrubá mzda 34000Kč - 38000Kč
  • Týdenní Zálohy
  • Dotované stravování -- cena jídla 59Kč
  • Dovolená 25 dní
  • Nástupní bonus 15000Kč
  • Pravidelná péče koordinátorky

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy a prémie
  • Příspěvek na stravování

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.