
Manuvia, a. s., organizační složka
Administrativní pracovník /ce ve výrobní firmě v Ostravě
O nás
Jsme Manuvia, mezinárodní společnost a váš HR partner v regionu CEE. Na lokálním trhu vám poskytujeme globální řešení. Pro naše klienty jsme odborníky–partnery v HR službách a pro naše kandidáty jsme profesionály podporujícími je v jejich potenciálu. V HR službách není nic, co bychom vám nemohli nabídnout.
O nás
Staňte se důležitou součástí našeho zákaznického servisu!
Hledáme kolegu či kolegyni, který dokáže efektivně komunikovat se zákazníky, pečlivě pracovat s objednávkami a zvládá koordinaci s dalšími odděleními. Pokud máte zkušenosti z výroby nebo logistiky, umíte anglicky a chcete pracovat v moderním prostředí stabilní mezinárodní společnosti, nabízíme vám příležitost, kde můžete uplatnit své dovednosti a dále se rozvíjet.
Náplň práce:
- Zpracování a správa příchozích objednávek, zadávání dat do systému a jejich kontrola
- Denní komunikace se zákazníky a obchodními manažery
- Aktualizace zákaznických dat a kontaktů
- Práce v zákaznických portálech, tvorba reportů a informování o změnách v termínech dodání
- Budování a udržování dobrých vztahů se zákazníky
- Správné zadávání a kontrola objednávek v systému SAP
- Práce v zákaznických portálech, tvorba reportů a rychlá reakce na změny v dodávkách
Co od Vás očekáváme:
- SŠ vzdělání
- Praxe v zákaznickém servisu nebo logistice ve výrobní firmě alespoň 1 rok
- Pokročilá znalost angličtiny
- Uživatelská znalost MS Office a systému SAP
- Pečlivost, proaktivní přístup, orientace na zákazníka
- Samostatnost
Co Vám můžeme nabídnout:
- Pracovní smlouva na HPP
- Jen ranní směny
- Průměrná hrubá mzda 34000Kč - 38000Kč
- Týdenní Zálohy
- Dotované stravování -- cena jídla 59Kč
- Dovolená 25 dní
- Nástupní bonus 15000Kč
- Pravidelná péče koordinátorky
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy a prémie
- Příspěvek na stravování



