Hledáme Administrativního pracovníka / Back Office – Ostrava

Ostrava
30.000 Kč
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Kontakt
Petra Makúchová, zobrazit tel. číslo

O nás

Do našeho týmu v Ostravě přijmeme posilu na pozici Administrativní pracovník / Back Office. Hledáme spolehlivého a komunikativního člověka, kterému vyhovuje práce v administrativě a umí se samostatně rozhodovat i dodržovat stanovené termíny.

Náplň práce:

  • Tvorba a kontrola PPD
  • Práce v interním systému
  • Běžná administrativní agenda
  • Komunikace napříč firmou

Co od Vás očekáváme:

  • SŠ vzdělání
  • Dobré komunikační schopnosti
  • Znalost PC – MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Samostatnost, pečlivost a flexibilitu
  • Schopnost dodržovat termíny
  • Výhodou: znalost pracovněprávních vztahů, praxe v back office nebo HR

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Práci pouze na ranní směny – volné víkendy
  • Mladý a přátelský kolektiv
  • Pracovní poměr na HPP nebo IČO
  • Mzdu 30 000 Kč
  • Zaškolení přímo v kolektivu
  • Teambuildingy
  • Moderní kanceláře
  • Letní a zimní prémie

Pokud hledáte stabilní práci v příjemném prostředí a rádi byste se stali součástí našeho týmu, pošlete nám svůj životopis. Těšíme se na vás!

Benefity

  • Finanční bonusy a prémie
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Přátelské prostředí
  • Možnost parkování

Sídlo firmy

SH Job Partners s.r.o.
Zámostní 1155/27
710 00 Ostrava

IČO: 04579712
Datová schránka: kqwcbsa
Další informace:
GPS: 49.839652,18.299019,
S-JTSK: -469390.72 -1101212.46, RUIAN: 3212564

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.