- 35 300 – 45 800 Kč
- Plný úvazek

Möbelix je nejvýhodnější obchod s nábytkem v České republice! Naší doménou je cenově výhodný nábytek do obývacího pokoje, ložnice, jídelny, pracovny, koupelny, dětského pokoje i zahrady, kuchyně na míru plánovatelné podle vás, stejně jako doplňky do domácnosti, koberce, závěsy, textil, dekorace, lampy a světla a mnoho dalšího.
V e-shopu zákazník zboží nakliká, zaplatí a pak už jen čeká na balík. Bystré oko a silná ruka skladníka ho musí zkompletovat a správně vyexpedovat. Práce je jasná, kluci na skladu v pohodě. Na konci dne čistá hlava a na začátku měsíce jistota, že Ti peníze cinknou na účtu. V Plzni hledáme parťáka do teamu e-skladníků.
CO BUDEŠ JAKO E-SKLADNÍK DĚLAT?
Kompletovat zboží z objednávek
Pohyb zboží evidovat v systému – na začátek budeš mít po ruce zkušeného kolegu
Není to ale jen o ježdění na vozíku, zboží se musí taky vytahat a vyskladnit
Zboží posbíráš buď ze skladových zásob, nebo z prodejny
Nachystané balíky polepíš štítky s adresou zákazníka
…a předáš dopravní společnosti
POŽADAVKY
JAK SI TĚ PŘEDSTAVUJEME?
Nemusíš být kulturista, ale dobrá fyzička je základ. Když přijde „centrála“ máš rázem fitko v práci.
Nábytek není peříčko.
S počítačem si rozumíš
Jsi pečlivý – zákazník chce v balíku dostat to, co si objednal.
Vyhovuje Ti práce v týmu a nechybí smysl pro humor.
NABÍZÍME
CO TI NABÍDNEME MY?
Zaručenou práci a pěkný výdělek.
Směny budeš moc naplánovat po dohodě se šéfem.
Dobrou partu - jsme k sobě féroví.
Pokud nemáš oprávnění na vozík, školení zajistíme a zaplatíme my.
Šéf stojí za námi a jeho slovo platí.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.