- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Policie České republiky je jednotný ozbrojený bezpečnostní sbor zřízený zákonem České národní rady ze dne 21. června 1991. Slouží veřejnosti. Jejím úkolem je chránit bezpečnost osob a majetku, chránit veřejný pořádek a předcházet trestné činnosti. Plní rovněž úkoly podle trestního řádu a další úkoly na úseku vnitřního pořádku a bezpečnosti svěřené jí zákony, předpisy Evropských společenství a mezinárodními smlouvami, které jsou součástí právního řádu České republiky. Policie České republiky je podřízena ministerstvu vnitra. Tvoří ji policejní prezidium, útvary s celostátní působností, krajská ředitelství policie a útvary zřízené v rámci krajských ředitelství. Zákon zřizuje 14 krajských ředitelství policie. Jejich územní obvody se shodují s územními obvody 14 krajů České republiky
Ředitelství finanční a majetkové správy Policejní prezidium ČR hledá uchazeče na pozici Vedoucí odboru veřejných zakázek.
Vzdělání: vysokoškolské - magisterské
Směr: ekonomicko-právní
Dovednosti a schopnosti:
PC: uživatelská znalost MS Office na velmi dobré úrovni, obecná orientace v programovém vybavení.
Jazyky: anglický jazyk výhodou
platová třída: 13, dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha č. 1 stupnice platových tarifů podle platových tříd a platových stupňů pro zaměstnance uvedené v § 5 odst. 1)
26.730,- až 39.420,- dle dosažené praxe
zvláštní příplatek: 2.200,- Kč
osobní ohodnocení a příplatek za vedení: řešeno individuálně
úvazek: plný
Další benefity:
Pracovní zařazení: občanský zaměstnanec – pracovní poměr
Místo práce: Praha 6, Pelléova 21
Datum nástupu: pracovní místo je ihned k dispozici, nástup dle dohody
Kontaktní osoba: Mgr. David Pšenička
Životopis a motivační dopis zašlete na e-mail:
Součástí přijímacího řízení: pohovor se zájemcem

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.