- 28 700 Kč
- Zkrácený úvazek

Policie České republiky je jednotný ozbrojený bezpečnostní sbor zřízený zákonem České národní rady ze dne 21. června 1991. Slouží veřejnosti. Jejím úkolem je chránit bezpečnost osob a majetku, chránit veřejný pořádek a předcházet trestné činnosti. Plní rovněž úkoly podle trestního řádu a další úkoly na úseku vnitřního pořádku a bezpečnosti svěřené jí zákony, předpisy Evropských společenství a mezinárodními smlouvami, které jsou součástí právního řádu České republiky. Policie České republiky je podřízena ministerstvu vnitra. Tvoří ji policejní prezidium, útvary s celostátní působností, krajská ředitelství policie a útvary zřízené v rámci krajských ředitelství. Zákon zřizuje 14 krajských ředitelství policie. Jejich územní obvody se shodují s územními obvody 14 krajů České republiky
Policejní prezidium ČR - Služba kriminální policie a vyšetřování hledá administrativního pracovníka do služebního poměru. Hledáte dlouhodobě stabilní zaměstnání se zajímavou pracovní náplní? Pojďte pracovat k bezpečnostním složkám státu!
- služební poměr dle zákona č. 361/2003 Sb. (pouze pro občany ČR)
- zajišťování specializovaných organizačních a koordinačních činností a gend
- vyřizování administrativní agendy
- SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou
- dobrá znalost MS EXCEL
- ochota a chuť rozvíjet svou odbornost a získávat nové zkušenosti
- komunikační a vyjednávací dovednosti, samostatnost a empatie
- aktivní přístup a organizační schopnosti
- odolnost vůči stresu, analytické myšlení, preciznost a systematičnost
Obecné požadavky:
- bezúhonnost
- svědomitost a osobní odpovědnost
- samostatnost a iniciativa v jednání
- spolehlivost a smysl pro detail
- schopnost pracovat v týmu
- časová flexibilita (možnost příležitostné práce mimo běžnou pracovní dobu)
- dobrý zdravotní stav
- stabilní zázemí státní bezpečnostní složky
- náborový příspěvek až 150.000,- Kč
- 6 týdnů dovolené
- perspektivní a zajímavou práci v rozvíjejícím se oboru
- příležitost k dalšímu osobnímu a profesnímu růstu (průběžné vzdělávání, technický rozvoj)
- pracoviště v Praze
- získání nových zkušeností a znalostí i v mezinárodním měřítku
- příspěvek FKSP na penzijní pojištění a možnost půjčky na bydlení
- závodní stravování
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.