Asistent/ka týmu CPIC - Pardubice

Zelené Předměstí, Pardubice
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Vhodné také pro
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Centra na podporu integrace cizinců (CPIC) byla založena v roce 2009 Správou uprchlických zařízení Ministerstva vnitra a aktuálně nás najdete už na 14 místech v 10 krajích.

V našich Centrech se zabýváme, jak i z našeho názvu vyplývá, dlouhodobou podporou integrace cizinců do majoritní společnosti. Pro naše klienty – cizince, kteří na území ČR pobývají dlouhodobě a legálně – poskytujeme sociální, právní a psychosociální poradenství, zajišťujeme kurzy českého jazyka a tlumočnické služby, připravujeme nejrůznější kurzy, provozujeme vzdělávací, kulturní a společenské akce. Prostě se jim snažíme co nejvíce život v ČR a začlenění do naší společnosti zjednodušit.

Informace o projektu se dozvíte na www.integracnicentra.cz a o naší organizaci zase na www.suz.cz.

Jsme malý tým, který má na starosti Centrum na podporu integrace cizinců v Pardubicích. Hledáme posilu, která bude zajišťovat chod kanceláře a poskytovat kolegům administrativní podporu.

Klientské věci zajišťují sociální pracovníci, s klienty - cizinci - tak nepřijdete do přímého styku.
V Centru panuje velmi přátelská atmosféra, a proto rádi mezi sebe přijmeme někoho aktivního s týmovým duchem.

Co bude náplní Vaší práce?

  • vedení komplexní administrativy
  • podíl na organizačním zajištění aktivit centra
  • příprava podkladů pro měsíční zpracování mezd zaměstnanců a uzavírání smluvních vztahů
  • vedení pokladny, inventarizace majetku v užívání centra
  • evidence došlé a odchozí pošty

Jaké znalosti a dovednosti by Vám neměly chybět?

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • velmi dobrý písemný projev
  • zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, vstřícnost
  • velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office)
  • řidičský průkaz skupiny B - aktivní řízení

Co Vám můžeme nabídnout my?

  • práci na HPP týkající se aktuálního společenského dění
  • zázemí stabilní a stále se rozvíjející státní organizace
  • zařazení v platové třídě 9 dle NV č. 341/2017 Sb., ve  znění pozdějších předpisů + osobní ohodnocení
  • odborný růst a možnost účasti na vzdělávacích akcích, Jazykový Bonus
  • 200 hodin (25 dnů) dovolené, 5 dnů indispozičního volna
  • MultiSport kartu
  • Fond kulturních a sociálních potřeb (po roce v organizaci)
  • příspěvek na stravování
  • mobilní telefon s tarifem i pro soukromé účely
  • možnost využití zvýhodněných mobilních tarifů i pro členy rodiny
  • pracovní dobu: Po, St 7:30-18:00, Út, Čt 7:30-15:00, Pá 7:30-14:00

Předpokládaný nástup: ihned / případně dle domluvy.

Adresa pracoviště: Pernerova 444, Pardubice.

Pracovní poměr na dobu určitou na 1 rok s 3měsíční zkušební dobou s možností dalšího prodloužení.

Pokud Vás tato nabídka zaujala, pošlete nám prosím svůj životopis a motivační dopis prostřednictvím tohoto pracovního portálu.

Budeme se těšit! :)

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!