Faremní zootechnik/zootechnička 🐄 |Mzda od 36 000 Kč + Měsíční prémie

Trhový Štěpánov
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Vhodné také pro

O nás

Jsme stabilní zemědělská společnost, která se s láskou a respektem stará o chov skotu. Naší prioritou je nejen pohoda zvířat, ale i našich lidí. Pracujeme s moderní technikou a věříme, že dobře odvedená práce si zaslouží férové ohodnocení – a taky odpočinek. Proto u nás najdeš třeba firemní wellness, ale i možnost ubytování, pokud to k nám máš dál.

Náplň práce:

  • Odborná péče o skot a zajištění chodu farmy
  • Sledování zdravotního stavu zvířat a práce s evidencí
  • Spolupráce s kolegy na farmě, ale i samostatná rozhodnutí
  • Koordinace každodenních úkolů na farmě
  • Možnost podílet se na zlepšování provozu a výsledků

Co od Vás očekáváme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání v oboru (veterina, zemědělství apod.)
  • Zkušenosti s chovem skotu jsou výhodou (u zkušenějších kandidátů podmínkou)
  • Spolehlivost, odpovědnost a kladný vztah ke zvířatům
  • Samostatné myšlení, ale i schopnost fungovat v týmu
  • Chuť se učit, rozvíjet a aktivně podílet na chodu farmy

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Základní mzdu od 36 000 Kč + měsíční prémie (dle plnění povinností)
  • Služební automobil a telefon
  • Roční odměny dle hospodářského výsledku
  • Možnost ubytování přímo v areálu
  • Podnikové stravování
  • Poukazy na wellness + potravinové balíčky
  • Příspěvek na penzijní připojištění

 Zaujala vás nabídka? Zašlete nám svůj profesní životopis!

Benefity

  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování

Sídlo firmy

ZD Trhový Štěpánov a.s.
Sokolská 302
257 63 Trhový Štěpánov

IČO: 25714830
Datová schránka: 6i2g4je
Další informace:
GPS: 49.710302,15.018438,
S-JTSK: -705839.04 -1090269.38, RUIAN: 14413655

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.