- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
ASISTENT SERVISU/ADMINISTRATIVA - OBLAST HODINEK, až 35 000 Kč/měs.
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Hledáte zaměstnání ve stabilní společnosti s dlouholetou tradicí? Máte zkušenost v oblasti servisu po technické i administrativní stránce? Pro našeho klienta hledáme vhodné uchazeče na pozici ASISTENT SERVISU.
Náplň práce:
- servis a drobné opravy značkových hodinek
- telefonická a emailová komunikace s dodavateli
- administrativní práce vázané k objednávkám, reklamacím, atd.
- zadávání dat do interní databáze
Lokalita: Praha 1
POŽADAVKY:- vzdělání v technickém oboru
- zkušenosti v oblasti práce s hodinářským zbožím
- alespoň krátkodobá praxe v oblasti administrativy
- znalost anglického jazyka na středně pokročilé úrovni
- dobrá znalost práce na počítači (zkušenosti s prací v programu Pohoda velkou výhodou)
- příjemné vystupování a dobré organizační a komunikační dovednosti
- pečlivost, přesnost
BENEFITY:- zázemí stabilní společnosti
- možnost dlouhodobé spolupráce
- pravidelné měsíční bonusy
- lokalita v centru Prahy