- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
místo výkonu práce : Bruntál, Zahradní 46
Vybraný kandidát bude zodpovídat za:
Řízení ochrany životního prostředí v OSRAM Česká republika s. r.o. zejména v oblasti ochrany ovzduší, odpadového a vodního hospodářství, nakládání s obaly včetně systémů kolektivního sběru obalů, svítidel a baterií včetně správy poplatků v systému SAP v souvislosti s výrobky OSRAM a ADR v souvislosti s transportem odpadů.
Zajišťovat soulad společnosti s právní legislativou ČR, normami pro oblast EHS, zejména ISO 14001 a ISO 45001 a dokumenty společnosti OSRAM ve výše uvedených oblastech
Navrhovat pořizování majetku v oblasti životního prostředí
Metodické vedení vedoucích nákladových středisek v oblasti ochrany životního prostředí a nakládání s chemickými látkami a odpady.
Proškolování pracovníků pro nakládání s chemickými látkami dle platné legislativy.
Kontroly implementace výše uvedených požadavků v OSRAM Česká republika.
Administrativní činnost zejména vedení docházky, objednávání v nákupním systému apod.
Odborně způsobilá osoba podle zákona 258/2000 Sb. výhodou.
Pravidelné reportování v rámci výrobního závodu i koncernu OSRAM.
Po kandidátech požadujeme:
Nástup od 1. 1. 2020
Zástup za MD, smlouva na cca 3 roky.
Zajímavá práce v nadnárodní společnosti a široká škála zaměstnaneckých výhod (25 dnů dovolené, kvartální a roční odměny, odborné vzdělávání a další).
Hlásit se na e – mail : e-mail přes zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo , osobně pouze v úterky v čase 9:00 – 10:00 /sebou přinést životopis/
závodní lékař : MUDr. Slaný
Z : 28.11.2019
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?