- 36 500 – 70 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Nástup možný ihned
Hledáme do našeho týmu v Brně optimistickou, aktivní a kreativní asistenta/ku. Jedná se o práci v zavedené realitní kanceláři. Tvou hlavní pracovní náplní bude komunikace s klienty především po telefonu, správa sociálních sítí a také příprava nemovitostí na focení a administrativa. Pozice je vhodná pro extroverty. Nemusíš mít obavy, budeš součástí týmu, který Tě zaškolí, podpoří a kdykoliv poradí. Nabízíme Ti bonusový zaměstnanecký program a baby friendly prostředí.
Naše požadavky: Středoškolské vzdělání s maturitou, vhodné pro absolventy (nebo mladé maminky). Výborné komunikační dovednosti. Pokročilá znalost práce na PC a dobrý vztah k sociálním sítím.
Těšíme se na Tvůj životopis s krátkým průvodním dopisem.
krátkým průvodním dopisem.
Těšíme se na Tvůj životopis s krátkým průvodním dopisem.
Pokročilá znalost práce na PC a dobrý vztah k sociálním sítím.
Těšíme se na Tvůj životopis s krátkým průvodním dopisem.Pokročilá znalost práce na PC a dobrý vztah k sociálním sítím.
Těšíme se na Tvůj životopis s krátkým průvodním dopisem.
Pokročilá znalost práce na PC a dobrý vztah k sociálním sítím.
Těšíme se na Tvůj životopis s krátkým průvodním dopisem.Hledáme do našeho týmu v Brně optimistickou, aktivní a kreativní asistenta/ku. Jedná se o práci v zavedené realitní kanceláři. Tvou hlavní pracovní náplní bude komunikace s klienty především po telefonu, správa sociálních sítí a také příprava nemovitostí na focení a administrativa. Pozice je vhodná pro extroverty. Nemusíš mít obavy, budeš součástí týmu, který Tě zaškolí, podpoří a kdykoliv poradí. Nabízíme Ti bonusový zaměstnanecký program a baby friendly prostředí.
Naše požadavky:
Středoškolské vzdělání s maturitou, vhodné pro absolventy (nebo mladé maminky). Výborné komunikační dovednosti.
Pokročilá znalost práce na PC a dobrý vztah k sociálním sítím.
Těšíme se na Tvůj životopis s krátkým průvodním dopisem.
Zaměstnanecké výhody: Firemní telefon, notebook.
Naše požadavky:
Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
Výborné komunikační i organizační dovednosti.
Pokročilá znalost práce na PC a sociálních sítí.
Řidičský průkaz skupiny B.
Výhodou jsou základní dovednosti v grafických programech.
Těšíme se na Tvůj životopis s krátkým průvodním dopisem: e-mail přes

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.