- 45 000 – 54 999 Kč
- Plný úvazek
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Work with us for a global IT company as a multilingual Customer Services Specialist support on chat in the international team of proctors and provide technical assistance with exams for programmers.
☑ Do you speak and write in English at least on a level C1 and also Dutch, Polish, German or Italian, at least at a communicative level?
☑ Can you work in 8 hour shifts according to the schedule?
☑ Can you attend the training center in Brno for the first 4 weeks and then work remotely?
☑ Are you excellent at multitasking and do you have a technical background?
If so, we might be looking for you!
Your main responsibility will be to supervise up to 8 ongoing online exams at the same time and communicate with participants via chat = multitasking and stress resilience is something you can't do this job without.
On this position you also will:
…
Start: from MAY 2023
Contract: part-time
(temporary staff via our agency)
Training: 4 weeks onsite in Brno, than work remote
If you're interested, please contact us via form and send your CV!
WE'RE LOOKING FOR HEARING FROM YOU!
REQUIREMENTS:☑ Excellent English (written and verbal communication skills at least on the level C1)
☑ Second foreign language as Dutch, Polish, German or Italian, at least at a communicative level
☑ Possibility to work in all 8 hour shifts according to the schedule from 7:30, 8:00, 10:00, 13:00 (shifts are assigned, no option to choose)
☑ valid document: permanent residence, student visa or a blue card (NOT EMPLOYEE CARD)
☑ Possibility to attend the training centre in Brno for the first 4 weeks
☑ Technical troubleshooting skills
☑ Background for working from home
☑ Multi-tasking skills
☑ Responsibility and caring
☑ A team player and a professional approach to work
BENEFITS:☑ incentive wage up to 220 CZK/hour
☑ work in an international IT company
☑ great colleagues from different parts of the world
☑ refreshments at the workplace
☑ extra pay for working on public holidays
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.