- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Work with us for a global IT company as a multilingual Customer Services Specialist support on chat in the international team of proctors and provide technical assistance with exams for programmers.
☑ Do you speak and write in English at least on a level C1 and also Dutch, Polish, German or Italian, at least at a communicative level?
☑ Can you work in 8 hour shifts according to the schedule?
☑ Can you attend the training center in Brno for the first 4 weeks and then work remotely?
☑ Are you excellent at multitasking and do you have a technical background?
If so, we might be looking for you!
Your main responsibility will be to supervise up to 8 ongoing online exams at the same time and communicate with participants via chat = multitasking and stress resilience is something you can't do this job without.
On this position you also will:
…
Start: from MAY 2023
Contract: part-time
(temporary staff via our agency)
Training: 4 weeks onsite in Brno, than work remote
If you're interested, please contact us via form and send your CV!
WE'RE LOOKING FOR HEARING FROM YOU!
REQUIREMENTS:☑ Excellent English (written and verbal communication skills at least on the level C1)
☑ Second foreign language as Dutch, Polish, German or Italian, at least at a communicative level
☑ Possibility to work in all 8 hour shifts according to the schedule from 7:30, 8:00, 10:00, 13:00 (shifts are assigned, no option to choose)
☑ valid document: permanent residence, student visa or a blue card (NOT EMPLOYEE CARD)
☑ Possibility to attend the training centre in Brno for the first 4 weeks
☑ Technical troubleshooting skills
☑ Background for working from home
☑ Multi-tasking skills
☑ Responsibility and caring
☑ A team player and a professional approach to work
BENEFITS:☑ incentive wage up to 220 CZK/hour
☑ work in an international IT company
☑ great colleagues from different parts of the world
☑ refreshments at the workplace
☑ extra pay for working on public holidays

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.