- 65 000 – 95 000 Kč
- Plný úvazek

Jste od přírody přátelský a hovorný člověk? Jste ten typ člověka, pro kterého přísloví „Mluviti stříbro, mlčeti zlato“ platí spíš obráceně? Dělá Vám radost dobře odvedená práce? Někoho takového mezi sebe zrovna hledáme, tak to pojďte s námi zkusit.
Co bude Vaší náplní práce:
Vaším úkolem bude telefonicky komunikovat s našimi zákazníky. Cílem této komunikace bude zjištění aktuální situace zákazníka a poskytování informací o našich službách a probíhajících akcích.
Čeká Vás také práce v našem interním systému a základní administrativní činnost.
Mimo jiné bude potřeba, abyste spolupracovali s kolegy z jiných oddělení.
Přivítáme i Vaše nápady nebo návrhy na lepší efektivitu procesů a postupů.
Postupem času se můžete stát expertem a kariérně si polepšit i v rámci Vaší pracovní pozice.
Jak si Vás představujeme:
Umíte dobře komunikovat nejen s našimi klienty. Nezbytností je příjemné vystupování a proklientský přístup. Přátelskou povahu považujeme za samozřejmou.
Vzhledem k rychlému vývoji a inovacím našich pracovních procesů bude skvělé, když se zvládnete bez větších potíží adaptovat na časté změny.
Ve výjimečných případech si budete umět poradit i s prací pod tlakem.
Co Vám za to nabídneme:
Práci na HPP
Fixní mzdu doplněnou o měsíční bonusy
Zajímavé benefity: stravenky (100 Kč), měsíční příspěvky ve výši 1.000 Kč na sport/relaxaci/zdraví, sick days (placené zdravotní volno), občerstvení na pracovišti (nápoje, čerstvé ovoce aj.)
Pět týdnů dovolené
Možnost dalšího vzdělávání a příspěvek na externí kurzy/školení dle Vaší volby
Přátelské prostředí a sympatické kolegy
Myslíte, že bychom si rozuměli? Přijďte si o tom s námi osobně popovídat. Pošlete nám životopis a můžete přiložit i krátký motivační dopis. Rádi se s Vámi následně spojíme a probereme možnou spolupráci.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?