- Plný úvazek
Co Vás ve FINESHIP čeká:
- vyřizování poptávek zákazníků na přepravu vnitrostátních a mezinárodních zásilek
- telefonická a emailová komunikace se zákazníky, s dopravci
- vyjednávání cen a následné zpracovávání kalkulací, nabídek, přepravních řešení
- zadávání objednávek dopravcům a do aplikací přepravců v rámci celého světa
- vedení obchodních případů ve firemní aplikaci a s ní spojená administrativa
- hlídání stavů zásilek od předání až po doručení včetně avizací zákazníkovi
- možnost podílet se na zajímavých projektech v oblasti logistiky v celosvětovém měřítku
- komplexní zaškolení v oblasti přepravní logistiky
Jaké schopnosti a dovednosti byste měl/-a mít:
- měl/-a byste být důslednou, zodpovědnou, proaktivní osobností, odolnou vůči stresu
- očekáváme komunikační a organizační schopnosti, prozákaznický přístup
- znalost práce na PC (velmi dobře MS Office, práce s aplikacemi)
- AJ komunikativně – středně pokročilý, komunikace se zahraničními partnery emailem, telefonicky (není však na denní bázi)
- výhodou praxe na podobné administrativní, dispečerské, obchodní či logistické pozici
- SŠ vzdělání
Co Vám můžeme nabídnout:
- plný, zkrácený úvazek
- komplexní zaškolení v oborových aplikacích i v obsahu práce
- pestrou a různorodou práci v malém kolektivu v Plzni
- zajímavé a motivující ohodnocení
- potřebné vybavení – notebook, mobil
- 5 dní na zotavenou v rámci krátkodobé nemoci
- nástup dle dohody