- 25 500 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
Základní požadavky na uchazeče: SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru. Znalost AJ na komunikativní úrovni. Řidičský průkaz skupiny B. Znalost práce na PC – MS Office. Komunikativní a vyjednávací schopnosti, samostatnost, pečlivost, flexibilita, loajalita. Trestní a morální bezúhonnost. Výhodou – základní znalost obchodního práva a praxe v oblasti řešení obchodních případů.
Charakteristika činnosti: Provádí nákup materiálů a služeb pro zajištění chodu výroby a ostatních oddělení. Komunikuje s dodavateli a s interními zákazníky. Zodpovídá za celou agendu spojenou s konkrétními obchodními případy, sleduje chod dodávek, vyřizuje reklamace. Provádí analýzy stavu zásob, hodnocení dodavatelů materiálu a služeb, průzkum trhu v této oblasti. Podílí se na vypracování reportingu a rozpočtu za danou oblast.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.