- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
SOU vzdělání, dobré komunikační schopnosti, příjemný projev bez vady řeči, tah na branku, prodejní dovednosti nebo chuť se prodeji naučit, samostatnost, nadšení, vytrvalost.
Mzda 15 000 – 19 000 Kč (nástupní fixní mzda) + variabilní složka mzdy 15–20% z fixu podle pracovních výsledků, pracovní smlouva na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou, prostřednictvím innogy START programu Vás v prvních 12 měsících podpoříme finanční částkou až 21 000 Kč, vzdělávání i osobní rozvoj, od prvního dne v zaměstnání si můžete užívat plných 27 000 Kč ročně na wellness, kulturu, sport, cestování, vzdělávání aj., stravenky v hodnotě 80 Kč, při dobrých výsledcích budete moci pracovat z pohodlí domova (home office), 25 dnů dovolené a 3 dny osobního volna, týmové, sportovní a společenské akce (setkání zaměstnanců innogy, lístky do kina na innogy podporované filmy aj.), slevy u více než 2 000 smluvních partnerů innogy na oblečení, obuv, osobní dopravu, výpočetní techniku aj., zvýhodněné zaměstnanecké volání a další produkty pro Vás i rodinu, krytí cestovním pojištěním pro Vás i Vaši rodinu, strukturovaný systém kariérního růstu, osobní rozvoj, 4-směnný provoz – příchozí linka v době 6 – 22 hod. (7,5 hod./den), pozvolný nástup na směny, možnost zkrácených úvazků po zaškolení, pracoviště: Jánská 14, Opava.
Náplň práce: odbavování PŘÍCHOZÍCH hovorů našich zákazníků; řešení zákaznických požadavků týkajících se záloh, plateb, odečtů, přepisů atd.; konzultace a poradenství klientům; PRODEJ našich služeb a produktů; zpracování emailové komunikace se zákazníky.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?