- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
SOU vzdělání, dobré komunikační schopnosti, příjemný projev bez vady řeči, tah na branku, prodejní dovednosti nebo chuť se prodeji naučit, samostatnost, nadšení, vytrvalost.
Mzda 15 000 – 19 000 Kč (nástupní fixní mzda) + variabilní složka mzdy 15–20% z fixu podle pracovních výsledků, pracovní smlouva na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou, prostřednictvím innogy START programu Vás v prvních 12 měsících podpoříme finanční částkou až 21 000 Kč, vzdělávání i osobní rozvoj, od prvního dne v zaměstnání si můžete užívat plných 27 000 Kč ročně na wellness, kulturu, sport, cestování, vzdělávání aj., stravenky v hodnotě 80 Kč, při dobrých výsledcích budete moci pracovat z pohodlí domova (home office), 25 dnů dovolené a 3 dny osobního volna, týmové, sportovní a společenské akce (setkání zaměstnanců innogy, lístky do kina na innogy podporované filmy aj.), slevy u více než 2 000 smluvních partnerů innogy na oblečení, obuv, osobní dopravu, výpočetní techniku aj., zvýhodněné zaměstnanecké volání a další produkty pro Vás i rodinu, krytí cestovním pojištěním pro Vás i Vaši rodinu, strukturovaný systém kariérního růstu, osobní rozvoj, 4-směnný provoz – příchozí linka v době 6 – 22 hod. (7,5 hod./den), pozvolný nástup na směny, možnost zkrácených úvazků po zaškolení, pracoviště: Jánská 14, Opava.
Náplň práce: odbavování PŘÍCHOZÍCH hovorů našich zákazníků; řešení zákaznických požadavků týkajících se záloh, plateb, odečtů, přepisů atd.; konzultace a poradenství klientům; PRODEJ našich služeb a produktů; zpracování emailové komunikace se zákazníky.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.