- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Asistent/ka/ Office manager Praha 15
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Baví Vás administrativa a organizace? Domluvíte se anglicky? Preferujete menší tým s rodinnou atmosférou?
Pokud ano, neváhejte se přihlásit na pozici Asistent/ka/ Office manager.
Co budete dělat:
- Zajištění hladkého chodu kanceláře – objednávka zboží, podklady pro fakturaci, příjem a třídění pošty
- Příprava prezentací
- Aktualizace a správa webových stránek
- Zajištění pracovních cest
- Komunikace se zahraničními partnery
- Příprava reportů
- Ad hoc úokly
Lokalita: Praha 15
Nástup: Dohodou
POŽADAVKY:* Znalost MS Office
- Komunikativní znalost anglického jazyka
- Aktivní a pečlivý přístup k práci
- Předchozí zkušenost z administrativy alespoň 1 rok.
BENEFITY:
- Neformální atmosféra na pracovišti
- Stravenky
- Možnost práce z domova
- Služební cesty do zahraničí



