Event Coordinator with French

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Event Coordinator with French

DESCRIPTION

Are you an active seeker of a new extraordinary job related to event coordination, customer service and administration? Are you a pro-active, organizationally capable and customer-oriented candidate looking for a new job at fast growing international company? Do you speak English and French on an advanced level? If yes, then do not miss this French speaking role!

Apply now! Our client, a successful market leader, is looking for motivated candidate to join their team.

At this role, you will be responsible for:

  • Receiving inquiries from internal and external customers regarding conferences and seminars that the company organises
  • Answering and managing customer´s bookings, reservation of hotels and flights
  • Processing orders up, payments and related invoices
  • Reporting
  • Other related administration tasks

Contract for definite period of time – 6 month (possibility of contract extension)
Start: ASAP
Location: Prague 9

REQUIREMENTS:
Your profile:

  • Previous experience within administration, customer service or office management
  • Very good written and spoken English and French language
  • Good command of MS Office skills, especially MS Excel
  • Detail oriented, precise and well organized personality

BENEFITS:

  • 5 weeks of holiday + sick days per year
  • Meal vouchers
  • Cafeteria benefit package
  • International company with daily use of foreign languages
  • Young and dynamic team

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví | Oborová zdravotní pojišťovna… | Braník, Praha Braník, Praha
  • 63 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice | ORLEN Ochrona Sp. z o. o.,… | Praha Praha
  • 31 200 – 35 500 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Stavební bytové družstvo STAVEG | Stavební bytové družstvo… | Stodůlky, Praha Stodůlky, Praha
  • 32 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Trenkwalder a.s. | Trenkwalder a.s. | Smíchov, Praha Smíchov, Praha
  • 50 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 17. listopadu
TILAV SERVICE s.r.o. | TILAV SERVICE s.r.o. | Liberec Liberec
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. prosince
SPOLMONT s.r.o. | SPOLMONT s.r.o. | Vsetín Vsetín
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. prosince
JPServis, a.s. | JPServis, a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. prosince
GIT Consult Czech s.r.o. | GIT Consult Czech s.r.o. | Brno Brno
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. prosince
GIT Consult Czech s.r.o. | GIT Consult Czech s.r.o. | Brno Brno
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. prosince
GIT Consult Czech s.r.o. | GIT Consult Czech s.r.o. | Brno Brno
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. prosince
bratři Tauchmanové s.r.o. | bratři Tauchmanové s.r.o. | Lužec nad Vltavou Lužec nad Vltavou
  • 13 000 – 14 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. prosince
STAEG Stavby, spol. s r.o. | STAEG Stavby, spol. s r.o. | Vyškov Vyškov
  • 16 000 – 22 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Tetracon Group s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Grafton Recruitment s.r.o., Alerta s.r.o., Quintessentially Czech, s.r.o., STARNET, s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., Louda Auto a.s., Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví, O2 Czech Republic a.s., CIAIS Retail, s.r.o., 2MM s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., 2H Service s.r.o., Česká spořitelna, a.s., FAnn Retail, a.s., Broker Investment, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., GLOBAL ASSISTANCE a.s., Crocodille ČR, spol. s r.o., Trenkwalder a.s., GASPET spol. s r.o., eDO finance, a.s., ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice, Etimos Human s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, DKV EURO SERVICE s.r.o., Policejní prezidium České republiky, 4Person v.o.s., Česká pošta, s.p., Solutum group s.r.o., STAEG, spol. s r.o., DAILY CONNECT s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Neztrácej čas s.r.o., Správa železnic, státní organizace, Stavební bytové družstvo STAVEG, Rex Concepts PLK Czech s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, AAA poptávka, s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Přímý prodej půdy s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., CellCo, s.r.o., CentralWork s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., U1 lighting CZE s.r.o., EKOSPOL a.s., Drafted.gg s.r.o., McDonald's ČR spol. s r.o., AUTO STYL a.s., Twisto payments a.s., XXXLutz, Omega CZ spol. s r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Coweo Technologies s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Logistik / Logistička, Operátor / operátorka expedice, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Úvěrový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Lékař / Lékařka, Automechanik / Automechanička, Mechanik / Mechanička, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Vrátný / Vrátná, Kontrolor / Kontrolorka, Manažer / manažerka v cestovním ruchu, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Finanční specialista / specialistka, Přijímací technik / technička, Vedoucí servisu

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Slivenec, Praha, Hostivař, Praha, Staré Město, Praha, Nusle, Praha, Hloubětín, Praha, Braník, Praha, Nové Město, Praha, Třebonice, Praha, Dolní Chabry, Praha, Radlice, Praha, Kamýk, Praha, Michle, Praha, Holešovice, Praha, Strašnice, Praha, Chodov, Praha, Háje, Praha, Smíchov, Praha, Stodůlky, Praha, Černý Most, Praha, Krč, Praha, Vokovice, Praha, Letňany, Praha, Břevnov, Praha, Řepy, Praha, Karlín, Praha, Vinohrady, Praha, Modřany, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.