- Plný úvazek
Požadavky:
- SŠ/ VŠ
- podmínkou je dobrá znalost Aj a NJ (oba jazyky je nutné ovládat aktivně)
- výhodou jsou zkušenosti v oblasti zákaznického servisu, nákupu, logistiky nebo plánování výroby
- rovněž uvítáme znalost práce v systému SAP nebo jiném podnikovém IS
- důležité jsou komunikační dovednosti
- schopnost samostatné a nezávislé práce
- chuť pracovat v mezinárodním týmu
- schopnost budovat dobré vztahy a efektivně spolupracovat s interními odděleními (prodej, výroba, logistika, kvalita)
- v neposlední řadě musíte ovládat MS Office, především Excel
Popis:
- práce obnáší zpracování, sledování a kontrolu objednávek (kvalita, dodací lhůty, minimální objednávací množství a kapacita v SAP)
- zajištění bezchybného vykrytí zákaznických objednávek, řízení a koordinaci zákaznických požadavků (kvalita, dodací lhůty a specifické požadavky) ve spolupráci s interními odděleními a firemními dodavateli
- aktualizaci zákaznických dat v systému SAP
- vyhledávání a plánování zakázek pro stanovená pracoviště
- kontrolu dostupnosti komponentů
- komunikaci s oddělením nákupu
- péči o vztahy se zákaznickým servisem, nákupem, výrobou a logistikou
- součinnost při řešení zákaznických reklamací a okamžité iniciování kroků k nápravě,
- průběžná optimalizace procesů objednávání (spolupráce na projektech v rámci oddělení i mimo něj, pracovní cesty do zahraničí
Nabídka:
- perspektivní práce ve stabilní společnosti pro světově známé značky
- zázemí rodinné firmy
- nadstandardní platové ohodnocení
- 13. plat
- klimatizované pracovní prostory
- moderní a čisté prostředí
- parkování v areálu firmy
- příspěvky na stravování – výběr z několika jídel denně
- zajištění občerstvení na pracovišti
- příspěvky na dopravu
- týden dovolené navíc
- jazykové kurzy
- firemní akce – celofiremní i v rámci oddělení organizované zaměstnanci, nejen pro zaměstnance, ale i pro rodinné příslušníky
- permanentky na sportovní utkání
- příspěvek na penzijní připojištění



