- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Firma TEUFELBERGER je největším světovým producentem lan z umělých materiálů pro technické a sportovní využití s více než 225-ti letou tradicí. Díky špičkové technologii a neustálým inovacím budeme i v budoucnu o krok před naší konkurencí.
Plánování výroby.
Udržování optimálního stavu skladových zásob.
Plánování a vypisování zakázek dle požadavku obchodního oddělení.
Komunikace se zákazníky ohledně jejich objednávek, dodacích lhůt a případných změn ve výrobě.
Řešení zákaznických požadavků, stížností a reklamací, poskytování informací o stavu objednávek.
Koordinace s oddělením logistiky a expedice pro zajištění včasné dodávky výrobků.
Úzká spolupráce s obchodním oddělením při zpracování požadavků zákazníků a jejich implementaci do výrobního plánu.
Sledování klíčových ukazatelů výkonu (KPI) v oblasti plánování výroby a zákaznického servisu.
Příprava pravidelných reportů o plnění výrobních plánů, dodacích termínů a úrovně spokojenosti zákazníků.
Spolupráce v rámci firmy
Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání
Znalost anglického jazyka
Znalost MS-Office (Word, Excel, Outlook…), v ideálním případě SAP
Komunikační schopnosti, spolehlivost, pečlivost
Organizační schopnosti, odolnost vůči zátěži
Plnění různorodých projektů v zázemí společnosti se zahraniční účastí
Možnost dalšího vzdělávání v rámci Teufelberger akademie
Kurzy AJ, NJ ( v rámci pracovní doby)
5 týdnů dovolené
Možnost kariérního růstu
Každoroční navýšení mzdy
Systém věrnostních prémií
Roční prémie
Flexibilní pracovní doba
Možnost home office
Příspěvek na stravu
Pokud Vás naše nabídka oslovila, zašlete nám životopis na naši e-mailovou adresu: e-mail přes , nebo kontaktujte p. Hořickou na T zobrazit tel. číslo , TEUFELBERGER spol. s r.o., Průmyslová 841, 391 81 Veselí nad Lužnicí

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.