- 45 000 – 75 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme KM konsult s.r.o. ryze česká personální agentura se sídlem v Kroměříži.
Pro našeho významného klienta, který se od roku 1994 zabývá poskytováním veškerých služeb týkající se světlíkových systémů značky Indu Light, spolu se zařízením na odvod kouře a tepla hledáme právě Vás na pozici: Koordinátora zahraničních zakázek
• Řídit zahraniční zakázky. Budete plánovat, organizovat a nést odpovědnost za to, že zakázky plynule běží, na stavbě vědí, co mají dělat, a všechno na sebe navazuje.
• Ve spolupráci se svým týmem budete realizovat instalace na jednotlivých zakázkách dle plánovaných harmonogramů.
• Naložíme na vás odpovědnost za kvalitně odvedenou realizaci a plnění termínů. Dobrou práci dodanou včas náležitě oceníme – poznáte na to výplatní pásce.
• Technické vzdělání – základy ze strojírenství potřebujete, na konkrétním oboru ale tolik nezáleží. Stejně tak je nám jedno, zda máte střední nebo vyšší odborné vzdělání.
• Zásadní je praxe – ideální pro nás je, pokud jste pracovali na podobné pozici a máte zkušenosti s realizací zakázek.
• Potřebujeme, abyste uměli strategicky myslet, plánovat a také dobře komunikovat hlavně v německém jazyce.
• Řidičský průkaz sk.B a umět pracovat s PC – nezbytná je znalost Autocadu a schopnost orientace ve výkresové dokumentaci. Neobejdete se bez manažerských dovedností budete na místě organizovat a řídit stavební realizace v různých zemích Německo/Rakousko.
• Na zaměstnancích nešetříme vyděláte si 40–50 000 Kč hrubého měsíčně. Mzda má pevný základ a pohyblivou část, která se mění podle toho, jak probíhá realizace zakázek. Vyděláte si tím víc, čím lépe vám jde práce od ruky.
• K tomu máme plošně nastavený systém odměn podle toho, jak se firmě daří. Roční bonusy ve formě 13. platu.
• Služební telefon, automobil, notebook, práce i na Homeoffice a 5 týdnů dovolené
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?