- 42 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Aktuálně hledáme zodpovědného koordinátora zahraničních projektů, který bude spravovat a organizovat všechny typy projektů, od jednoduchých činností po složitější plány.
Mezi hlavní úkoly patří spolupráce s evropskými týmy s cílem identifikovat a definovat požadavky projektu, jeho rozsah a cíle tak, aby byly potřeby klientů uspokojeny v průběhu vývoje projektu.
A co Vás u nás čeká? Zajištění, aby všechny projekty byly dokončeny včas, v rámci rozpočtu a splňovaly vysoké standardy kvality. To znamená:
- koordinace jednotlivých činností při řízení projektů, rozdělování a plánování projektů na proveditelné akce, včetně stanovení časového rámce,
- spolupráce s manažery působích v evropských týmech, identifikace jejich požadavků,
- úzká spolupráce s interními týmy,
- analyzování rizik a příležitosti na jednotlivých zahraničních projektech,
- sledování průběhu projektu a řešení případných problémů,
- budete kontaktní osoba pro všechny účastníky na projektu,
- příprava reportů a statistik projektů a návrhy na zlepšení.
Koho do našeho týmu hledáme? Hledáme kolegu, který má prokazatelné zkušenosti jako koordinátor projektu nebo zkušenosti s podobnou rolí.
Dále byste měl/a mít:
- komunikativní angličtinu, denní telefonická i mailová komunikace,
- zkušenosti s řízením projektů, od koncepce po realizaci,
- schopnost připravit a interpretovat plány a akční plány krok za krokem,
- velmi dobré organizační schopnosti, včetně řízení času,
- proklientský přístup a schopnost individuální i týmové práce,
- schopnost pružně reagovat na aktuální situaci.
A teď se jistě ptáte: “A co za to?”
– Příjemné a moderní pracovní prostředí v centru Prahy (Florentinum),
– práce na plný úvazek,
– flexibilní pracovní dobu,
– množství benefitů: stravenky, týden dovolené navíc, možnost práce na home office až 2x v týdnu, sick days, Multisport karta, Cafeterie a další,
– nástup možný ihned či dohodou.
Pokud vás naše nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat svůj životopis s fotografií a krátký průvodní dopis. Těšíme se na spolupráci!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?