- 42 000 – 46 000 Kč
- Plný úvazek
FitKitchen.cz je česká firma, která každý den připravuje a rozváží čerstvé, vyvážené a hlavně chutné jídlo v krabičkách. Naši zákazníci oceňují kvalitu, jednoduchost a osobní přístup. Teď otevíráme nový prodejní „ostrov“ v obchodním centru Nový Smíchov a k sobě hledáme někoho spolehlivého, usměvavého a organizačně schopného.
vydávání objednávek zákazníkům
předávání krabiček kurýrům Wolt a Foodora
prodej jídel přímo na místě
komunikace se zákazníky a odpovědi na jejich dotazy
koordinace směn kolegů na prodejním místě
pravidelný kontakt s kanceláří v Karlíně a hlášení denního provozu
někoho, kdo je komunikativní a má pozitivní přístup
spolehlivého týmového hráče, který si umí zorganizovat práci
člověka, který se nezalekne prodeje ani rušnějšího prostředí obchodního centra
zkušenost s koordinací směn nebo menšího týmu je fajn, ale není to podmínkou
zázemí rostoucí české firmy
práci na hlavní pracovní poměr
směny v moderním prostředí OC Nový Smíchov
vstupní školení a podporu od týmu
příjemnou atmosféru a slevu na naše jídlo, ať si můžeš pochutnat i ty

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!