- Zkrácený úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledáme zkušené odborníky z oblasti LOGISTIKY!!!
Nabízíme příležitost v moderní, neustále se rozvíjející společnosti, která si váží svých zaměstnanců.
Hledáte-li stabilitu, přátelské prostředí, moderní technologie a individuální přístup, pak pro Vás máme skvělou příležitost!
Co bude náplní Vaší práce?
- organizace podřízených pracovníků, tak aby byly splněny termíny a cíle jednotlivých oddělení,
- vyhodnocování a tvorba pracovních logistických postupů,
- řešení provozních problémů,
- sledování plnění pracovního fondu, tvorba podkladů pro mzdy,
- zpracování reklamací,
- udržování 5S metodiky skladu...
Ideální kandidát by měl mít:
- SŠ vzdělání (technického nebo ekonomického směru),
- zkušenost s logistickými procesy, metodika 5S výhodou,
- znalost MS Office na pokročilé úrovni, Helios Orange výhodou,
- znalost AJ na středně pokročilé úrovni,
- praxi na obdobné pozici min. 2 roky.
Hledáme samostaného, pečlivého a spolehlivého kandidáta, který posílí náš tým!
Co můžeme nabídnout?
- jednosměnný provoz - flexibilní pracovní doba,
- práce v zakázkové výrobě,
- atraktivní systém benefitů (stravenky, příspěvek na dopravu pro mimoliberecké, jazykové vzdělání...)
- individuální přístup, mladý kolektiv,
- rodinný charakter společnosti...
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?