- 30 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Popis:
zodpovídá za marketing a prodej systémů a výrobků společnosti na určeném teritoriu v zahraničí a pro vybranou cílovou skupinu zákazníků, zejména v teritoriu Asie a Afriky, prezentuje nabízená řešení obchodním partnerům nebo zákazníkům zejména v zahraničí, vede předprojektový tým, který vytváří nabídky, nebo pracuje na nabídce samostatně, zodpovídá za přípravu a průběh obchodního případu až do podpisu smlouvy, sbírá a přináší z trhu informace o požadavcích zákazníků a informace o konkurenci, připravuje dílčí marketingové plány společnosti včetně jejich vyhodnocování, zabezpečuje účast společnosti ve výběrových řízeních a na veletrzích, projednává, připravuje a uzavírá obchodní smlouvy po příslušném schválení, spolupracuje s technickým útvarem na zadání technické specifikace při zavedení výrobní zakázky, připravuje podklady pro cenové kalkulace, spolupracuje s technickým útvarem při tvorbě zákaznické dokumentace, pravidelně reportuje vedoucímu zahraničního obchodu
Nabídka:
zajímavá práce ve stabilní české prosperující společnosti, výdělek odpovídající pracovnímu výkonu a další benefity (dle pracovní pozice), možnost dalšího vzdělávání v jazykových kursech, v programu firemního vzdělávání, možnost dalšího profesního růstu, pružná pracovní doba (u THP pozic), 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování
příspěvek na penzijní připojištění (ve výši 3 % z hrubé mzdy), bonusy ke mzdě a v případě zisku roční odměny

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.