- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Vhodné pro OZP i zdravé
Nabízené výhody: práce ve stabilní a perspektivní společnosti, příjemný kolektiv, příležitost pro profesní i mzdový růst, motivační ohodnocení – základní a pohyblivá složka mzdy, příspěvek na penzijní připojištění, možnost nákupu firemních výrobků za velmi zvýhodněné ceny, občerstvení na pracovišti, možnost vedení účtu zdarma, právní poradenství, flexibilní pracovní doba.
Požadavky: SŠ, VŠ vzdělání, vhodné i pro absolventy bez praxe, obchodní talent a zkušenosti, dobrá znalost AJ slovem i písmem, znalost NJ a manažerské schopnosti výhodou, požadujeme pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní náladu a aktivní přístup k práci.
Vaše práce bude: vyhledávání nových zahraničních zákazníků, péče o zákazníky stávající, poskytování zákaznického servisu, komunikace s ostatními odděleními firmy, administrativní práce, reprezentace firmy. Komunikace se zákazníky v AJ, výhledově vybudování Vašeho vlastního týmu a postup na vedoucí pozici, práce probíhá v kanceláři, po zapracování je možnost práce i z domova, služební cesty podle potřeby.
Jsme certifikovaný výrobce profesních pracovních oděvů pro zdravotnictví a gastronomii, výrobce bytového a hotelového textilu a oděvů pro volný čas. V loňském roce jsme rozšířili firmu o středisko na výrobu ochranných pracovních prostředků. Máme zavedené normy ISO 9001, ISO 14001 a ISO 27001.
Jsme držitelé certifikátů Práce postižených a Česká kvalita.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?