Referent/ka majetkové správy - Praha 4 Lhotka

Kamýk, Praha
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro

O nás

Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra (SUZ MV) je praktickým realizátorem části migrační a integrační politiky státu. Mezi hlavní činnosti organizace patří provoz přijímacích středisek, pobytových středisek, integračních azylových středisek, zařízení pro zajištění cizinců a Center na podporu integrace cizinců. SUZ MV je rovněž generálním poskytovatelem integračních služeb v rámci Státního integračního programu.

Do našeho malého týmu Veřejných zakázek, který spadá pod Odbor ekonomiky a provozu, hledáme pečlivou posilu. 

Co bude Vaší pracovní náplní?

  • kompletní zajišťování agendy výběrových řízení veřejných zakázek malého rozsahu
  • zadávání veřejných zakázek a realizace výběrového řízení v Národním elektronickém nástroji
  • zpracování zadávacích podmínek veřejných zakázek včetně všech administrativních úkonů, kontrola podkladů zaslaných k výběrovým řízením
  • realizace centrálních nákupů
  • podpora procesu veřejných zakázek

Jaké znalosti a dovednosti by Vám neměly chybět?

  • minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • výborná znalost češtiny podmínkou (ústní i písemný projev)!
  • znalost práce na PC (MS Office)
  • ochotu učit se a rozvíjet
  • spolehlivost, pečlivost, samostatnost

Velkou výhodou bude…

  • zkušenosti se zadáváním veřejných zakázek prostřednictvím el. nástroje NEN
  • vysokoškolské vzdělání ekonomického nebo právního směru

 

Důvody proč se k nám přidat?

  • jsme stabilní, stále se rozvíjející organizace Ministerstva vnitra
  • nabízíme zajímavou a zodpovědnou práci na hlavní pracovní poměr
  • přátelský pracovní kolektiv
  • plat dle NV 341/2017 Sb. + osobní příplatek
  • značná flexibilita v rámci pracovní doby (pevný blok 9:00 – 15:00)
  • 25 dní dovolené, 5 dnů indispozičního volna
  • stravování v místě pracoviště
  • vzdělávací a jazykové kurzy (Jazykový Bonus)
  • čerpání příspěvků z Fondu kulturních a sociálních potřeb (po roce v organizaci)
  • umíme pro Vás zařídit Multisport kartu
  • nabízíme zvýhodněné mobilní tarify i pro členy rodiny
  • možnost využití sportovního areálu Policejní akademie zdarma (běžecký okruh, posilovna, bazén)

Smlouva na dobu určitou - jedná se o zástup za MD/RD.  

Předpokládaný nástup:  ihned / případně dle domluvy.

Místo výkonu práce: Lhotecká 559/7 Praha 12 (Areál Policejní akademie ČR)

V případě, že Vás naše nabídka oslovila a zaujala, neváhejte nám poslat Váš strukturovaný životopis a motivační dopis skrze tento pracovní portál.

Budeme se těšit! 

Informace o naší organizaci získáte na www.suz.cz.

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování
  • Občerstvení na pracovišti

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.