- 25 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledáme nového kolegu/yni na pozici Administrativní podpory obchodu, který/která se chce stát členem velmi přátelského týmu a posílit tak řady prosperující společnosti. Společnost se zabývá developerskými projekty. Čeká na vás rozmanitá a zároveň zajímavá práce, která Vás každým projektem posouvá dál. Těšte se na podporu kolegů i odpovídající mzdu se zaměstnaneckými bonusy.
Místo výkonu práce: Praha – Průhonice
komunikace v anglickém a německém jazyce na denní bázi s obchodními partnery
zpracování příchozí a odchozí pošty, běžná administrativní agenda
tabulek, komunikace s účetními a daňovými poradci
příprava podkladů pro smlouvy
práce v powerpoint – tvorba prezentací, word a excel – příprava tabulek, občasná kreativní práce - infografiky
samostatnost - po zaškolení budete fungovat samostatně, sami si budete řídit časový harmonogram své práce
časová flexibilita - občasné obchodní večeře
občasné služební cesty s nadřízeným – ochota cestovat
Aj: aktivně slovem i písmem - denní telefonický kontakt s obchodními partnery
NJ: aktivně slovem
reprezentativní vystupování, extrovertní osobnost
férové finanční ohodnocení odvíjející se od vašich zkušeností
stravenky
flexibilní pracovní doba
možnost home officu
příspěvky na penzijní připojištění
5 týdnů dovolené
možnost služebního automobilu

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.