- Zkrácený úvazek
O nás
Jsme ryze česká společnost s tradicí, která se již několik let specializuje na pracovní trh prostřednictvím svých vlastních agentur práce v České republice a nově i v zahraničí. Jsme dynamicky se rozvíjející skupina společností, které patří do koncernu RECRA.
Náplň práce:
Vedení kanceláře, administrativní podpora vedení společnosti
Koordinace dvou poboček – komunikace s pobočkami
Zajištění veškeré administrativy a účetních dokladů
Organizace schůzek, komunikace s dodavateli a odběrateli
Aktivní zapojení se do realizace nových projektů, obchodní činnosti, marketingu, personalistiky a účetnictví
Co od Vás očekáváme:
SŠ/VŠ – praxe zejména v oblasti podvojného či mzdového účetnictví vítána
Anglický jazyk – komunikativně
Řidičský průkaz B - aktivní řidič
MS Office 365, základní schopnost práce s PC, znalost účetního či personálního software vítána
Příjemné vystupování, komunikativnost, samostatnost, spolehlivost
Ochota učit se novým věcem
Nástup dohodou.
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, poté neurčitá doba, formou pracovní smlouvy.
Pokud Vás tato pracovní příležitost zaujala, zašlete nám prosím Váš životopis a připojte pár řádků o sobě. My se Vám ozveme zpět emailem nebo telefonicky a následně se domluvíme se na osobní schůzce.
Co Vám můžeme nabídnout:
Nástupní mzda 40 000Kč - 50 000Kč s možností extra bonusů po zapracování
5 týdnů dovolené
Placené stravování – obědy
Služební mobilní telefon
Práce v malém, příjemném kolektivu
Vlastní kancelář (nikoliv open space)
Rozmanitá práce, možnosti dalšího růstu a seberealizace
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- 13., případně 14. plat
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Služební auto
- Příspěvek na vzdělávání
- Příspěvek na mobilní tarif
- Přátelské prostředí
- Parkoviště