- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Máte vášeň pro vzdělávání a rozvoj, a zároveň hledáte příležitost, kde můžete uplatnit své znalosti a dovednosti v oblasti HR v dynamickém prostředí, které si cení váš přínos? Připojte se k našemu týmu jako Specialista vzdělávání a staňte se klíčovou postavou v naší snaze o dosažení excelence v oblasti kvalifikace, rozvoje, efektivního využití rozpočtu a splnění všech zákonných a firemních požadavků.
Specialista vzdělávání bude poskytovat všeobecnou podporu společnosti ve všech aspektech HR funkce, včetně kvalifikace zdrojů, vzdělávání a rozvoje, efektivního hospodaření s rozpočtem a zajištění shody s ISO normami a právními požadavky, stejně jako firemními politikami a postupy. Vaše role zahrnuje zajištění veškerých právních požadavků týkajících se lékařských prohlídek a kompletní organizaci všech typů školení a rozvojových sezení v závodě, kde budete fungovat jako kontaktní osoba pro poskytovatele školení a rozvojových služeb, auditory a instituce.
Budete také spravovat finanční prostředky a zástupy, vytvářet firemní newslettery, noviny a kampaně jako součást našich PR a komunikačních aktivit a být členem týmu pro well-being. V rámci této role budete také vést lokální průzkumné projekty a fungovat jako záložní náborář.
V roli Specialisty vzdělávání budete mít příležitost využít své vynikající komunikační dovednosti, hluboké pochopení pracovního práva v rámci regionu, a své IT dovednosti k podpoře a rozvoji našich zaměstnanců. Flexibilita, metodický přístup, organizovanost a proaktivita jsou klíčové vlastnosti, které oceníme na této pozici.
Zkušenosti na pozici HR generalisty nebo ekvivalentní roli
Velmi dobré profesní komunikační dovednosti
Dobré pochopení pracovního práva v rámci regionu
Diskrétnost a důvěryhodnost
Flexibilita, metodický přístup, organizovanost, proaktivita
Pokročilá znalost anglického jazyka
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?