Associate Project Manager

Praha
50.000 – 70.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Velmi pokročilý C1)
Minimální vzdělání
Vysokoškolské / universitní
Vhodné také pro

O nás

Flex Databases hledá Associate Project Managera, který se připojí k našemu týmu Customer Success Management v pražské kanceláři. Tato pozice může být vykonávána zcela vzdáleně v rámci České republiky, ale je nutné být k dispozici pro občasné osobní schůzky s klienty v Praze.

Požadovaná lokalita: Praha

Jsme spojeni silnou misí – mít skutečný dopad na oblast Life Sciences. Flex Databases poskytuje flexibilní eClinical softwarovou platformu pro CRO společnosti (Clinical Research Organizations) a farmaceutické firmy.

Jako Associate Project Manager ve Flex Databases budete v přímém kontaktu s našimi klienty a podporovat jejich týmy klinických operací – přispívat každý den k projektům, které mají dopad na lidi po celém světě.

Poskytujeme služby našim zákazníkům po celém světě a máme pobočky v Evropě, Turecku a USA.

Náplň práce:

  • Řídit vlastní projekty (pod dohledem) a podporovat Project Manager(y) při definování rozsahu projektu, cílů a výstupů, které podporují obchodní cíle společnosti, ve spolupráci se senior managementem a stakeholdery

  • Připravovat, revidovat a spravovat projektovou dokumentaci v průběhu celého životního cyklu projektu podle firemního systému řízení kvality

  • Organizovat a účastnit se schůzek s klienty, pomáhat s upřesněním obchodních požadavků

  • Proaktivně řídit změny v rozsahu projektu, identifikovat potenciální rizika a připravovat plány pro jejich předcházení

  • Identifikovat, rozvíjet a budovat obchodní vztahy důležité pro úspěch projektu

  • Předávat návrhy na zlepšení firemních procesů s konstruktivním přístupem a podporovat pozitivní týmového ducha

Co očekáváme:

  • Výbornou znalost anglického jazyka, psanou i mluvenou

  • Znalost různých projektových nástrojů a metodologií

  • Minimálně 6 měsíců praktické zkušenosti s projektovým managementem

  • Pokročilou znalost Microsoft 365; ochotu využívat AI pro generování nápadů a administrativu

  • Schopnost zůstat organizovaný a podávat výsledky pod tlakem, rychle se přizpůsobovat měnícím se prioritám a požadavkům v průběhu projektu

  • Silné organizační schopnosti a důraz na detail

  • Efektivní komunikaci – písemnou, verbální i prezentační

  • Schopnost rychle se učit a osvojovat si nové technologie

  • Schopnost získat spolupráci napříč různými zdroji, včetně managementu, klientů a dalších oddělení

  • Silné mezilidské a interkulturní dovednosti; zákaznický přístup je výhodou

  • Pokročilé analytické a problémové dovednosti: schopnost zkoumat problémy související s projektem a produktem

    Oceňujeme, pokud máte: 

  • Znalost německého jazyka

  • Praxi v projektové administrativě či koordinaci

  • Zkušenost z oblasti klinického výzkumu

Jak pracujeme:

  • Záleží nám více na výsledcích než na pevných pracovních hodinách. Nabízíme flexibilní začátek pracovní doby mezi 8:00 a 11:00. Důležitá je účast na schůzkách s klienty a na pravidelných týmových meetingách.

  • Ceníme si respektu, transparentnosti, proaktivity, otevřenosti a pozitivního přístupu. Záleží nám na duševním zdraví a pohodě našeho týmu, proto máme open-door policy a podporujeme konstruktivní zpětnou vazbu oboustranně.

  • Věříme v týmovou práci s našimi klienty i zaměstnanci a budujeme dlouhodobé vztahy založené na důvěře.

    Kontaktujte nás: e-mail přes odpovědní formulář

Benefity

  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Příspěvek na sport
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Občerstvení na pracovišti

Sídlo firmy

Flex Databases s.r.o.
Plynární 1617/10
170 00 Praha

IČO: 08684014
Datová schránka: 6qnhcsm
Další informace:
GPS: 50.107659,14.442593,
S-JTSK: -740988.74 -1040993.34, RUIAN: 78224217

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT