- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
Agentura pro rozvoj Broumovska hledá Grantového manažera/grantovou manažerku
Chcete se spolupodílet na rozvoji regionu Broumovska?
Právě teď hledáme do týmu Grantového manažera/grantovou manažerku, které*mu srdce bije pro venkovské oblasti a pro Broumovsko.
Termín nástupu dle dohody, čím dříve tím lépe
· Zodpovědnost za vyhledávání grantových příležitosti a rozhodnuti o způsobilosti pro daný grant, následné zpracování grantových žádostí z různých dotačních programů (národních i mezinárodních).
· Odpovědnost za kompletní zpracování žádostí o dotaci, jejich řízení a administrace včetně reportingu, jejich vyúčtování ve spolupráci s účetním oddělením, psaní monitorovacích zpráv a žádostí o platby ve spolupráci s finančním oddělením a účetním oddělením.
· Odpovědnost za správné podání, efektivní administraci a vyúčtování všech grantů i v období udržitelností.
· Zodpovědnost za zajištění a kompletaci podkladů k dotaci, v součinnosti s projektovým manažerem a s backoffice.
· Komunikace s klíčovými osobami v aparátu poskytovatele dotace, a to jak na národní, tak i na mezinárodní úrovni.
· Poskytování potřebných informací ohledně grantových náležitostí všem klíčovým aktérům v Agentuře pro rozvoj Broumovska.
· Monitoring a vyhodnocování grantových rizik.
· Monitoring všech termínů spojených s grantem.
· Zkušenost s grantovým a dotačním řízením
· Zkušenost s velkými granty v objemu jednotek milionu.
· Orientace v mezinárodní dotační politice a znalost hlavních operačních programů - výhodu.
· Orientace v národní dotační politice.
· Povědomí o finančním řízení.
· Organizační schopnosti.
· Koncepční myšlení.
· Schopnost samostatné i týmové práce.
· Velmi dobré komunikační schopnosti (psané i mluvené).
· Velmi dobrá znalost anglického jazyka.
· Velmi dobrá znalost MS Office a Excel.
· Časová flexibilita a odolnost
· Práce na částečný úvazek/ plný úvazek dle dohody
· 4 týdny dovolené
· Pracovní notebook a telefon
· Zajímavou a tvůrčí práci
· Prostor pro uplatnění nápadů a zkušeností
· Příležitost být součástí velké vize rozvoje krásného regionu
· Příjemné pracovní prostředí v areálu kláštera Broumov
· Odpovídající platové ohodnocení
· Velkou flexibilitu z hlediska místa práce (home office + práce v kanceláři)
· Volný vstup na akce (koncerty, výstavy, konference…)
· slevu na obědy v klášterní restauraci U Tří růží
· slevu v klášterní kavárně Café Dientzenhofer
· Přátelskou pracovní atmosféru
· Podporu vašeho dalšího vzdělávání
· Meditace na pracovišti.
Pokud jste se v popisu našli a vidíte svoji budoucnost v našem týmu, zašlete nám životopis a motivační dopis (max. 1 NS). Oba dokumenty zasílejte na email do 31.08.2024.
Vybraní uchazeči*uchazečky budou pozváni na osobní pohovor.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?