- Plný úvazek
Náplň práce:
- Hodnocení a zlepšování vnitropodnikových logistických procesů
- Vyhledávání možností ke zvýšení efektivity a snížení nákladů
- Tvorba a aktualizace dokumentace logistických postupů
- Navrhování a realizace dílčích iniciativ v rámci procesních vylepšení
- Koordinace a řízení jednotlivých fází projektů optimalizace
- Sestavování reportů, protokolů a prezentací o průběhu projektů
- Vedení nákladových analýz a provádění ekonomických kalkulací
Co od Vás očekáváme:
- Vysokoškolské vzdělání v oboru ekonomie, průmyslového inženýrství nebo logistiky (alternativně ekonomické vzdělání s relevantní praxí)
- Znalost angličtiny na pokročilé úrovni
- Schopnost samostatně a strukturovaně pracovat s vysokou mírou odpovědnosti
- Proaktivní přístup k řešení úkolů a schopnost týmové spolupráce
- Výhodou je orientace v metodikách Lean Managementu
- Minimálně 2 roky zkušeností v oblasti projektového nebo procesního řízení, ideálně v logistice či automotive
- Pokročilé dovednosti v práci s nástroji Microsoft Office
- Zkušenosti s projektovým řízením
Co Vám můžeme nabídnout:
- Motivující finanční ohodnocení
- Příjemné pracovní prostředí a dobrý kolektiv
- Stabilní a dlouhodobou spolupráci
- Školení a vzdělávání
- Roční bonus
- Zvýhodněné mobilní tarify
- Příspěvek na stravování
- Odměny
- 5 týdnů dovolené
- Možnost home office
- Nástup možný ihned nebo dle domluvy
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí