HR Business Partner - Flexible working time (M/Ž)

Ústí nad Labem
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Základní

O nás

JOB LEADER EUROPE s.r.o.

Pomáháme firmám růst a zaměstnancům najít skvělou práci. Působíme již přes 10 let na českém a německém trhu a díky mezinárodním zkušenostem, finanční síle a stabilní pozici jsme ideálním partnerem i pro váš růst a rozvoj.

  • U nás naši zaměstnanci zažijí:
  1. Možnost pracovat na zajímavých projektech v dynamickém prostředí globální společnosti, kde klademe velký důraz na naše lidi
  2. Příjemné pracovní prostředí, kde vládne kamarádská atmosféra
  3. Podporu pro váš osobní a profesní rozvoj a možnost se neustále učit nové věci
  4. Dovolenou o 5 týdnech
  5. Půlroční bonusové odměny
  6. Možnost využít zvýhodněné stravování za pouhých 15 Kč a k dispozici máte také kavárnu s volnočasovými aktivitami
  7. Flexibilní pracovní doba
  8. Různé akce a události pro naše zaměstnance, které zdůrazňují společenské propojení a zábavu
  • Požadované znalosti a dovednosti zahrnují:
  1. Střední, vyšší vzdělání (výhodou)
  2. Excelentní komunikační schopnosti s důrazem na pečlivost a spolehlivost v práci
  3. Velmi dobrá znalost pracovně-právní legislativy, což zahrnuje schopnost efektivně pracovat s právními předpisy týkajícími se pracovního práva
  4. Proaktivní a proklientský přístup, což znamená, že se budete aktivně angažovat ve prospěch zaměstnanců a organizace
  5. Pozitivní postoj k implementaci nových nápadů a změn
  6. Pozitivní vztah k práci s informačními systémy a schopnost efektivně pracovat s počítačem, zejména s Excel, Success Factors (výhodou)
  7. Znalost anglického jazyka na úrovni B2 a výborná znalost českého jazyka
  8. Praxe v oblasti interního HR po dobu minimálně 3 let
  • Vašimi hlavními pracovními úkoly budou zejména:
  1. Hrát klíčovou roli v partnerství s týmy výroby, skladu a údržby v rámci všech personálních záležitostí, včetně poskytování odborných konzultací pro zaměstnance a vedoucí pracovníky, plánování lidských zdrojů a podpory při změnách v organizaci
  2. Zajišťovat správné zpracování pracovně/právních dokumentů a dokumentaci spojenou s personálními záležitostmi
  3. Mít na starosti nábor nových zaměstnanců a zajistit jejich pohodlný start v organizaci (onboarding)
  4. Aktivně se podílet na rozvoji a růstu stávajících zaměstnanců
  5. Pracovat s HR systémy a databázemi pro efektivní správu personálních údajů
  6. Podporovat interní komunikaci a aktivně se zapojovat do setkání se zaměstnanci, aby byla udržována otevřená a produktivní komunikace v rámci organizace

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Ústí nad Labem Ústí nad Labem
  • 32 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR | D.A.S. právní ochrana,… | Celá ČR Celá ČR
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 14. října
SMART Career s.r.o. | SMART Career s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 39 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. prosince
NSE Solutions, s.r.o. | NSE Solutions, s.r.o. | Pelhřimov Pelhřimov
  • od 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. března
CRI ameba.eu, s.r.o. | CRI ameba.eu, s.r.o. | Velká Bíteš Velká Bíteš
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. března
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. srpna
PROFI CREDIT Czech, a.s. | PROFI CREDIT Czech, a.s. | Brno-město Brno-město
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. února
DURA Automotive CZ, k.s. | DURA Automotive CZ, k.s. | Strakonice Strakonice
  • 25 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. března
HR Direct s.r.o. | HR Direct s.r.o. | Hradec Králové Hradec Králové
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. října
MAHLE Thermal and Fluid Systems Czechia s.r.o. | MAHLE Thermal and Fluid… | Mnichovo Hradiště Mnichovo Hradiště
  • 60 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. října
DS Smith Packaging Czech Republic s.r.o. | DS Smith Packaging Czech… | Děčín Děčín
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. června
Schaeffler Production CZ s.r.o. | Schaeffler Production CZ s.r… | Předměstí, Svitavy Předměstí, Svitavy
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. října
Agentura pro rozvoj Broumovska, z.ú. | Agentura pro rozvoj… | Broumov, Náchod Broumov, Náchod
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. prosince
Pekařství a cukrářství Jiří Bláha s.r.o. | Pekařství a cukrářství Jiří… | Liberec Liberec
  • 30 000 – 33 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. prosince
KOMA MODULAR s.r.o. | KOMA MODULAR s.r.o. | Vizovice Vizovice
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. prosince
Šmídl s.r.o. | Šmídl s.r.o. | Vysoké Mýto Vysoké Mýto
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. prosince
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Kamýk, Praha Kamýk, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. prosince
ZLINER s.r.o. | ZLINER s.r.o. | Litoměřice Litoměřice
  • 40 000 – 46 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. prosince
GYMUNO, spol. s r.o. | GYMUNO, spol. s r.o. | Praha Praha
  • 27 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Ivona Voláková, MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., O2 Czech Republic a.s., Grafton Recruitment s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Möbelix, KB - BLOK systém, s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., JCOS s.r.o., ČSOB Stavební spořitelna, a.s., Česká spořitelna, a.s., ZDEMAR CZECH s.r.o., LPP Czech Republic, s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., ARCgroup s.r.o., Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o., D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, Globus ČR, v.o.s., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Česká pošta, s.p., RIXO a.s., EVROPA services Czech s.r.o., ARTIK STUDIO s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Balení zásilek, Dispečer / Dispečerka, Disponent / disponentka dopravy, Dopravce / Dopravkyně, Skladník / Skladnice, Závozník / Závoznice, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Obsluha lidí, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Náborář / Náborářka, Florista / Floristka, Keramik / Keramička, Květinář / Květinářka, Zahradník / Zahradnice, Obsluha vysokozdvižných vozíků, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Produktový manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Vedoucí týmu / Team leader, Výkonný ředitel / ředitelka, Specialista / specialistka telekomunikací, Řezník a uzenář / Řeznice a uzenářka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Ústí nad Labem, Celá ČR, Bukov, Ústí nad Labem, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem, Střekov, Ústí nad Labem

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?