- 20 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Pomáháme firmám růst a zaměstnancům najít skvělou práci. Působíme již přes 10 let na českém a německém trhu a díky mezinárodním zkušenostem, finanční síle a stabilní pozici jsme ideálním partnerem i pro váš růst a rozvoj.
Are you passionate about the value HR can bring to the business? Then it’s time we start a conversation.
This role will provide HR support, tools and strategies that optimize our people productivity, retention and processes. Successful candidates have held positions in customer service or HR area and/or have an interest in working in HR area. You will interact with HR Business Partners, HR Service Owners, operations managers as well as most levels of leadership throughout the company.
Benefits
Member of multinational company
Possibility of professional growth
Week of extra holiday (25 days of holiday per year)
Monthly bonuses for results work and rewards, annual performance rewards
Contribution to life and pension insurance after a worker year
Funding corporate catering
Health care including influenza vaccination
Sports and cultural activities
Favored mobile tariffs
Flexible working hours
Location: Ceska Lipa
Main responsibilities
End to end responsibility for recruitment (internal employees and agency workers) and HR marketing activities
Support managers in hiring requests
Post open positions internally and externally
Cooperate recruitment activities with external personnel agencies
Pre-select candidates (mainly White collar positions)
Organize interviews with candidates for hiring managers
Provide feedback to candidates
Contribute to the development of recruitment strategies and concepts incl. specific projects
Sesponsible for employer branding activies, close collaboration with communication department
HR administrative tasks related to hiring new employees
Independent position for an energetic, independent and open minded HR professional who isn´t afraid to take responsibility and drive the allocated tasks and projects.
Requirements
Proficiency in English language
Strong business / customer focus
Work experience 3+ years in Human resources
Bachelor’s degree in Human Resource Administration, Business Administration, Economics or related field
Advanced MS Office skills
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.